شتاب پژو 207i صندوقدار
در این قسمت از برنامه ی «شتاب» اسب بخار، به سراغ بررسی شتاب پژو ۲۰۷i صندوقدار رفته ایم.

مدیران 777 مدیران 777

پژو ۲۰۷i صندوقدار در نیمه دوم سال ۹۷ به بازار کشور آمد و در ابتدا به خاطر قیمت گذاری عجیب ایران خودرو برای این محصول، حواشی زیادی را به خود دید. این خودرو سال ها پیش در برخی بازارهای هدف PSA با نام پژو ۲۰۶ پلاس صندوقدار به بازار عرضه شد و در اصل نمونه کاملتر و به روزتر پژو ۲۰۶ صندوقدار بود. البته که در بازار چین نیز، این سدان جدید نامی مشابه به بازار ایران داشت و با نام ۲۰۷ صندوقدار به فروش می رسید.
۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک در بحث امکانات رفاهی علاوه بر امکانات ۲۰۷i هاچبک به آینه تاشو برقی و فرمان چرمی مجهز شده است. اما در بحث فنی، ایران خودرو تغییر نه چندان بزرگ، اما قابل توجه را بر روی سامانه فنی این خودرو داده و با حذف پمپ هیدرولیک، امکان بهره برداری بیشتر از پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۱۰۵ اسب بخار را افزایش داده است. به گفته کارشناسان فنی خودرو، نصب فرمان کمکی برقی بر روی پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک باعث شده تا حدود ۳٫۵ اسب بخار بیشتر، به چرخ های جلو خودرو برسد.
زمانی که پژو ۲۰۶ صندوقدار V9 (اتوماتیک) عرضه می شد، شتاب ایده آل و استاندارد ۱۱٫۴ ثانیه برای آن اعلام شده بود و حال می بینیم که ایران خودرو برای پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک، ۱۲٫۶ ثانیه را برای شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعتش منتشر نموده است. به تازگی نیز فهرست مشخصات فنی این خودرو هم در وبسایت ایران خودرو به روزرسانی شده و وزن این سدان اقتصادی نیز ۱۱۵۲ کیلوگرم درج گردیده است.
حال در این قسمت از برنامه شتاب اسب بخار، به سراغ بررسی شتاب پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک رفته ایم تا ببینیم که این خودرو تازه وارد تا چه حد می تواند میان رقبا ویژگی های خود را بروز دهد؟!

شما مخاطبان اسب بخار می توانید علاوه بر ویدیو شتاب این خودرو، ویدیو تست و بررسی پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک را با کلیک بر روی لینک در ویژه برنامه نوروز ۱۳۹۸ اسب بخار تماشا نمایید.

همچنین برای آشنایی بیشتر با این خودرو، با کلیک بر روی لینک تست و بررسی پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک وارد متن بررسی آن می شوید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.