شتاب بیسو T3
در این قسمت از برنامه ی شتاب، به سراغ شتاب بیسو T3 رفته ایم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

خودرویی که به تازگی پیش فروش آن شروع شده و به عنوان یک کراس اوور جمع و جور چینی شناخته می شود. بیسو یک نشان خودروسازی تازه کار در چین است که از نظر فنی به بایک و برخی نشان های قطعه سازی این کشور مرتبط می شود. بیسو T3 پیشرانه ۱٫۳ لیتری توربو ۱۳۳ اسب بخار با گشتاور ۱۸۶ نیوتون متر دارد و توان آن با یک جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلو می رسد. بیسو T3 نیز با توجه به ابعاد و اندازه و همچنین مشخصات دیگر با خودروهایی چون جک S3، چانگان CS35 ، هایما S5 توربو و هاوال H2 رقابت می کند. این خودرو هم به احتمال زیاد با قیمتی مشابه به خودروهایی چون چری تیگو۵، هاوال H2 و… عرضه می شود. این خودرو نیز به ۶ کیسه ی هوای ۱۰ نقطه ای، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، رادار خطی، رادار نقطه نور، اعلام اخطار اجسام متحرک، استارت دکمه ای، کروزکنترل، محدودکننده ی سرعت، دوربین جلو و عقب، سقف پانارومیک، سیستم تهویه الکتریکی دستی، کامپیوتر سفر، مانیتور، آینه ی حساس به نور، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک جلو و عقب، تریم داخلی چرم، صندلی راننده برقی، امکان ثبت حوادث با دوربین جلو، و… دیده می شود و بدیهی است که می تواند مشتریان را به سمت این کراس اوور شهری بکشاند.

در این قسمت از برنامه ی «شتاب» به سراغ شتاب بیسو T3 رفته ایم تا شما مخاطبان را بیشتر با این خودرو آشنا کنیم. با توجه به تازه کار بودن نشان بیسو در بازار چین و برخی کشورهای دیگر، هنوز اطلاعات فنی و تست شده ی کاملی در مورد T3 و سایر محصولات این خودروساز چینی وجود ندارد. حال شما می توانید در این برنامه ی کوتاه، پارامترهای مختلف سنجش شتاب بیسو T3 را ببینید و نسبت به آن آگاه گردید.

همچنین برای آشنایی بیشتر با این خودروی جدید، می توانید با کلیک بر روی لینک ویدیوی تست و بررسی بیسو T3، بیشتر با آن آشنا شوید.

۳ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.