هوندا سیتی را از نزدیک ببینید ؛ آغاز فعالیت نمایندگی‌های آذریوردسال در کشور

هوندا سیتی
هوندا سیتی

آذریوردسال که واردات محصولات هوندا را را بر عهده دارد، شرایط بازدید از خودروهای وارداتی را در نمایندگی های این شرکت به وجود آورده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در سال های اخیر که خودروهای چینی بازار خودرو کشور را در سلطه خود گرفتند، واردات، روزنه امیدی را برای علاقه مندان به خودرو گشوده است. در این میان خودروهایی با برند ژاپنی که از قدیم در ایران محبوب بوده اند مورد توجه قرار گرفته اند.

در همین راستا آذریوردسال به سراغ واردات برند با اصالت هوندا رفته است. در ابتدا این شرکت به سراغ هوندا سیتی رفته بود و در گام بعدی عرضه هوندا سیویک را هم در برنامه های آینده خود قرار داده است.

این خودروها با توجه به اصالت برند و کیفیت بالای تولید، اگر نمایندگی های فعال و مراکز خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور داشته باشند، می توانند سهم بزرگی از بازار خودرو را تصاحب کنند.

مدیران این شرکت که به این موضوع واقفند، در تلاش برای افزایش نمایندگی های فعال در کشور هستند تا متقاضیان و علاقه مندان بتوانند به صورت حضوری از خودروهای برند هوندا بازدید کنند. در حال حاضر آذریوردسال ۶ نمایندگی فعال در شهر های بزرگ کشور دایر کرده است. همچنین تعداد این نمایندگی ها در حال افزایش است و به زودی در بیشتر شهرهای کشور شاهد حضور فعال نمایندگی های هوندا هستیم.

بیشتر بخوانید : هوندا سیتی (Honda City) ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی و تصاویر

شوروم های آذر یورد سال

علاقه مندان جهت بازدید از هوندا سیتی می‌توانند به شوروم ها و نمایندگی های زیر در کشور مراجعه کنند.

شهرنام نمایندگیآدرس
آذربایجان شرقیدفتر مرکزیاستان آذربایجان شرقی – شهر تبریز – جاده تبریز تهران – دفتر مرکزی شرکت آذریوردسال – ۰۴۱۵۱۷۰۰۰۰۰
تهراناتوخنداناستان تهران – شهر تهران – خیابان شریعتی بعد از پل سیدخندان نرسیده به خواجه عبدالله انصاری نمایشگاه اتوخندان – ۰۲۱۲۲۸۶۵۱۷۰
البرزروائیاستان البرز – شهر کرج – عظیمیه – میدان طلقانی – جنب مسجد القائم – ۰۲۶۳۲۵۳۲۱۹۹
اصفهانالماس جاوید پارساستان اصفهان – شهر اصفهان – بخش مرکزی – دهستان کرارج – بزرگراه خلیج فارس – پلاک ۹۱ طبقه همکف – ۰۳۱۳۸۸۳۸
خراسان رضویالماس خودرو ماندگاراستان خراسان رضوی – شهر مشهد – بلوار ملک آباد – ابتدای خیابان گویا – قطعه دوم – ۰۵۱۳۶۱۰۸۰۱۵
فارسقاسم پوراستان فارس – شهر شیراز – شهرک محمدیه – کوچه ۴۹ امیرکبیر – بلوار امیرکبیر – طبقه همکف – ۰۷۱۳۸۸۹

نگاهی به هوندا سیتی

هوندا سیتی وارداتی مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که از تکنولوژی هایی نظیر VTEC و تزریق مستقیم سوخت (GDI) بهره می برد. این موتور می تواند ۱۲۱ اسب بخار توان و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT نسل سه (۹ سرعته) به چرخ های جلو تحویل دهد.

از مهم ترین امکانات و آپشن های این خودرو می توان به ۶ ایربگ، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، کروز کنترل، صندلی ایزوفیکس، فرمان کمکی برقی، کامپیوتر سفری، دنده پشت فرمان، حالت ECON، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کیت کمک های اولیه، دکمه تماس اضطراری (SOS)، دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، مولتی مدیای ۸ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور نور و دی لایت اشاره کرد.

۴.۵ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.