با ۱۰ خودروی بدون مرگ دنیا آشنا شوید

با ۱۰ خودروی بدون مرگ دنیا آشنا شوید
زمانی که شما قصد خرید خودرویی دارید، قابلیت اطمینان بودن را به‌عنوان یک فاکتور مهم درنظر خواهید گرفت. قابل اعتماد بودن در این وسایل حمل و نقل بسیار مهم است، چرا که مشکلات مکانیکی می‌توانند خودروی شما را از پا در بیاورند و شما نیز بعد از مدتی، مجدد باید به‌فکر یک اتومبیل دیگر باشید.
به گزارش چرخان،رانندگان می‌توانند درباره از کار افتادن بلوتوث خودرو با هم ساعت‌ها بحث کنند اما در زمان طی کردن مسافت طولانی، همین مشکل ساده، غیرقابل اعتماد بودن خودرویی را نشان می‌دهد که احتمالا شما، مالک آن هستید. احتمالا پیمودن مسافت طولانی، در حدود ۲۰۰.۰۰۰ مایل، می‌تواند مشکلات یک خودرو را نشان دهد و در این مدت، تمام جزئیات اتومبیل مشخص خواهد شد.
سال گذشته مطالعه دقیق و بزرگی توسط iSeeCars انجام شد که طی آن از ۱.۱ میلیون نفر نظرسنجی انجام شد و نتیجه آن به‌صورت یک مقاله منتشر شد. بنابراین شما با خودروهایی مواجه هستید که بیش از ۲۰۰،۰۰۰ مایل در تردد بوده‌اند و عیوب احتمالی آنها کاملا مشخص شده است.
در مقاله امروز شما با خودروهایی که کمترین مشکل را برای مالک ایجاد کرده‌اند آشنا می‌شوید.
۱۰. هوندا سیویک
با ۱۰ خودروی بدون مرگ دنیا آشنا شوید
نسخه هیبریدی سیویک که چندسالی هست عرضه می‌شود در بخش‌های مختلف مانند باتری مشکلاتی را برای خریداران ایجاد کرده اما زمانی که شما مدل بنزینی را انتخاب می‌کنید، یک تجربه عالی خواهید داشت. شما با محصول زیبای هوندا که به‌صورت هاچبک نیز عرضه شده، مدت‌ها می‌توانید لذت داشتن یک ماشین خوب را حس کنید. البته علاقه‌مندان این خودرو نگران فاصله طولانی بین عرضه مدل جدید بوده‌اند که به‌تازگی هوندا با معرفی مدل جدید خود، به آنها اطمینان خاطر داد. بنابراین نسخه هیجان‌انگیز سیویک که در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۵ نشان‌داده شد، می‌تواند خیلی زود خودروی سواری شما شود.
۹. تویوتا هایلندر
با ۱۰ خودروی بدون مرگ دنیا آشنا شوید
این خودرو برای خانواده‌هایی که می‌خواهند یک خودروی بزرگ و جادار داشته باشند و علاقه‌ای به انتخاب وانت‌ها ندارند، بسیار مناسب است. هایلندر را می توان راحت، جادار، آرام، و خوش رفتار دانست که گزارش مصرف کنندگان، آن را جزء خودروهای شاسی بلند سایز متوسط برتر قرار داده است. این خودرو احتمالا تنها شاسی بلندی با موتور شش سیلندر خواهد بود که شما دوست دارید، در پارکینگ خانه داشته باشید.
۸. تویوتا Sienna
با ۱۰ خودروی بدون مرگ دنیا آشنا شوید
نوع باز شدن‌خاص درب‌ها و فضای بار مناسب، این خودروی نه‌چندان معروف را به یکی از خوب‌های خانوادگی ها تبدیل کرده است. این مینی‌ون، تمام نیاز شما را به فضای کافی برای حمل بار، برطرف می‌کند. Sienna با سیستم چهارچرخ متحرک، از لحاظ فنی، آسایش و راحتی خوبی را برای شما فراهم می‌کند. این مینی ون، می‌تواند چندین سال، پاسخ شما را به داشتن یک خودروی خوب دهد.
۷. هوندا CR-V
با ۱۰ خودروی بدون مرگ دنیا آشنا شوید
هوندا CR-V، یک شاسی بلند، بزرگ نیست، اما از داخل کابین، فکر شبیه به خودروهای فول‌سایز است. این شاسی بلند هوندا از طریق سیستم چهارچرخ متحرک خود، نهایت قدرت و اطمینان را برای شما فراهم می‌کند.
۶. هوندا آکورد
با ۱۰ خودروی بدون مرگ دنیا آشنا شوید
آسیایی‌ها، حضور پررنگی در این لیست دارند. هوندا آکورد با فضای داخلی بزرگ و راحت، چیزی بیشتر از یک خودروی متوسط، نظر شما را جلب می‌کند و اگر شما آن را با پیشرانه چهارسیلندر سفارش دهید، احتمالا سال‌های طولانی، بدون مشکل از آن بهره خواهید برد. از لحاظ مصرف سوخت، آکورد، مبلغ زیادی را برای شما ذخیره خواهد کرد تا برای مدل جدیدتر آن زودتر آماده شوید.
۵. تویوتا کرولا
با ۱۰ خودروی بدون مرگ دنیا آشنا شوید
تویوتا کرولا شاید فضای زیادی مانند هوندا CR-V، را برای شما فراهم نکند. اما اگر می‌خواهید یک خوروی مطمئن داشته باشید، کرولا پیشنهاد خوبی خواهد بود. آمار فروش بالای این سدان تویوتا، نشان می‌دهد که مردم جهان از کیفیت آن باخبر هستند. تویوتا با نگاهی متفاوت، کرولا را در هر نسل، بهتر از نسل قبلی طراحی می‌کند. فضای خارجی شاید چندان در هر نسل تغییر عمده نکند اما فضای داخلی در هر سال، بروزتر و راحت‌تر می‌شود.
۴. هوندا پایلوت
با ۱۰ خودروی بدون مرگ دنیا آشنا شوید
برای خانواده‌هایی که می‌خواهند یک جابه‌جایی راحت و قابل اعتماد داشته باشند و دوست‌ندارند خودرویی در شکل‌و شمایل یک ون داشته باشند، پایلوت گزینه خوبی خواهد بود. این خودرو می‌تواند تا ۸ نفر را به‌راحتی و با فضای کافی در خود جای دهد و سیستم چهارچرخ متحرک نیز باعث می شود قدرت خوبی برای حمل مسافران داشته باشد.
۳. هوندا ادیسه
با ۱۰ خودروی بدون مرگ دنیا آشنا شوید
هوندا اودیسه با گذشت چند سال از زمان عرضه به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین ون‌ها خودنمایی می‌کند. هوندا با عرضه این مدل، نشان داد که مردم می‌توانند با یک ون، رانندگی مهیج را تجربه کنند. این مدل می‌تواندبا کوچکترین مشکل، هشت سرنشین را حمل کند و آنها نیز از سواری خود، لذت ببرند.
۲. تویوتا کمری
با ۱۰ خودروی بدون مرگ دنیا آشنا شوید
قرار گیری کمری در بین بهترین‌ها کمی عادی شده، و این خودرو همیشه در رتبه بالای بهترین خودروها قرار داشته است. همه مدل‌های کمری، می‌توانند تا سال‌ها بدون مشکل تردد کنند اما نسخه ۴ سیلندر، یک خودروی بدون مرگ عالی محسوب می شود. برای داشتن یک خودروی قوی، کمری رانندگی خوب و فضایی راحت را فراهم می‌کند که می‌توانید با خیال راحت بیش از ۲۰۰.۰۰۰ مایل را رانندگی کنید.
۱. تویوتا پریوس
با ۱۰ خودروی بدون مرگ دنیا آشنا شوید
تمام لیست، سخت‌جان‌ترین خودروها را محصولات ژاپنی پر کرده‌اند که این یعنی قدرت صنعت خودروسازی یک کشور. هنگامی که تویوتا پریوس برای اولین‌بار معرفی شد، بسیاری از مردم نگران بودند که باتری بعد از مدتی مشکل‌ساز شود، اما تویوتا نشان داد که می‌توان یک خودروی هیبریدی، مادام‌العمر داشت. پریوس به میزان باور نکردنی‌ای قابلیت اطمینان دارد و رضایت شما را جلب خواهد کرد. این خودرو کاملا لیاقت جایگاه نخست را دارد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.