قیمت کرولا 1500cc مشخص شد

قیمت کرولا 1500 سی سی
قیمت کرولا ۱۵۰۰ سی سی

امروز طبق جدیدترین اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت علی الحساب کرولا ۱۵۰۰cc اعلام و این خودرو برای اولین بار در سامانه عرضه شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تویوتا کرولا ۱۵۰۰ سی سی دیگر محصول وارداتی معین خودرو است که در این سری برای اولین بار در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شده. البته علاوه بر اولین عرضه این خودرو، قیمت علی الحساب آن نیز توسط سازمان حمایت مشخص شد تا خریداران و متقاضیان کرولا ۱۵۰۰ سی سی بتوانند به صورت حدودی قیمت نهایی را حدس بزنند و متناسب با بودجه خود آن را در اولویت ها قرار دهند.

قیمت علی الحساب کرولا ۱۵۰۰ سی سی

طبق اطلاعیه شماره ۵ سایت سامانه یکپارچه، قیمت علی الحساب این سدان جذاب تویوتا ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده. این اتفاق در حالی رخ داده که قیمت علی الحساب نسخه ۱۲۰۰ سی سی هم دقیقاً همین مقدار بود. از این رو احتمال دارد قیمت نهایی نسخه ۱۵۰۰ سی سی تویوتا کرولا وارداتی با نسخه ۱۲۰۰ سی سی تقریباً یکسان شود و یا در همان حدود اعلام شود.

نام خودروقیمت علی الحسابقیمت نهایی حدودی
تویوتا کرولا ۱۵۰۰ سی سی۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰۲,۰۱۶,۰۰۰,۰۰۰

بهتر است بدانید که قیمت تمام شده کرولا ۱۲۰۰ سی سی برای خریدارانش ۲ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

مشخصات فنی کرولا ۱۵۰۰CC

برخلاف انتظار موتور ۱.۵ لیتری این خودرو ۴ سیلندر نیست و با یک موتور ۳ سیلندر تنفس طبیعی مواجه هستیم. پیشرانه در نظر گرفته شده برای این نسخه از کرولا می تواند حداکثر توان ۱۱۹ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۸ نیوتن متر را از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعته CVT به چرخ های جلو تحویل دهد.

قیمت کرولا ۱.۵ لیتری چقدر است؟

طبق اطلاعیه شماره ۵ سامانه یکپارچه، قیمت علی الحساب این سدان جذاب تویوتا ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده. احتمالاً قیمت نهایی نسخه ۱۵۰۰ سی سی کرولا هم مانند نسخه ۱۲۰۰ سی سی حدود ۲ میلیارد تومان شود.

۳.۵ امتیاز از ۲۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.