قیمت بازار لاماری هیبرید مشخص شد / خریداران تحویل نگرفته آگهی کردند

قیمت بازار لاماری هیبرید
قیمت بازار لاماری هیبرید

لاماری هیبرید یکی از جدیدترین خودروهای وارداتی است که ساعاتی پیش (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تحویلش آغاز شد و خریدارانش بلافاصله آن را آگهی کردند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

آرین پارس موتور قصد دارد تا در کنار مونتاژ لاماری بنزینی، نسخه هیبرید این کراس اوور را نیز تولید کند اما در ابتدا موفق شده تا این خودرو را به صورت وارداتی به ایران بیاورد و به فروش برساند. در این راستا امروز اولین سری از لاماری هیبریدهای وارداتی طی مراسمی به مشتریان و خریداران این خودرو از سامانه یکپارچه تحویل داده شدند. نکته جالب و مهم اما این بود که پیش از شروع مراسم تحویل، آگهی های لاماری HEV در پلتفرم های فروش خودرو ساخته شدند و قیمت بازار این کراس اوور جذاب مشخص شد.

با توجه به حاشیه سودی که برای خریداران خودروهای وارداتی وجود دارد، اکثر مشتریان این دست خودروها حتی قبل از رویت لاماری هیبرید خود سعی دارند تا آن را به فروش برسانند و اختلاف قیمت موجود را به جیب بزنند.

بیشتر بخوانید :

تست و بررسی لاماری ایما هیبرید

۵ دلیل برای خرید لاماری ایما هیبرید / ارزش خرید دارد یا نه؟

قیمت بازار لاماری هیبرید

قیمت تمام شده لاماری HEV برای خریدار حدود ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون است که البته هم اکنون در بازار ۳ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

نام خودروقیمت تمام شدهقیمت بازارحاشیه سود (حدودی)
لاماری ایما HEV (هیبرید)۱,۸۹۸,۴۰۰,۰۰۰۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی لاماری ایما HEV

لاماری ایما هیبرید دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی توربوشارژر است که به کمک موتور برقی توان و گشتاور مورد نیاز برای حرکت خودرو را فراهم می کند. حداکثر قدرت پیشرانه بنزینی لاماری هیبرید ۱۶۸ اسب بخار و حداکثر گشتاورش نیز ۲۸۰ نیوتن متر است. از طرفی موتور الکتریکی نیز می تواند توان نامی ۱۳۰ کیلو وات (۱۷۴ اسب بخار) و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را به صورت آنی تولید کند. در مجموع این دو موتور می توانند ۱۷۴ اسب بخار قدرت را در دور ۵۵۰۰ و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را نیز از دور ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ به چرخ های جلو تحویل دهند. انتقال قدرت در این خودرو توسط گیربکس E-CVT انجام می‌شود. E-CVT در واقع همان گیربکس DHT است که برای خودروهای هیبرید طراحی شده است.

با توجه به این که در مصارف شهری، لاماری ایما هیبرید اکثر اوقات از موتور برقی توان می گیرد، مصرف سوخت ترکیبی اش فقط حدود ۴.۷ لیتر در صد کیلومتر می شود که این مقدار برای یک کراس‌اوور هیبریدی عدد مناسبی به حساب می‌آید.
در طی بررسی لاماری HEV سعی کردیم تا شرایط مناسبی برای تست شتاب فراهم کنیم که در نهایت موفق شدیم به عدد ۹.۲ ثانیه برسیم.

امکانات رفاهی و ایمنی لاماری هیبرید

تست بررسی لاماری هیبرید

در لاماری هیبرید شاهد به‌کارگیری امکاناتی همچون سقف پانوراما، شش عدد ایربگ، فرمان برقی، گرم‌کن صندلی های جلو و سردکن صندلی راننده، اتوهلد و ترمز پارک برقی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، درِ صندوق عقب برقی، صندلی های برقی جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، دوربین ثبت وقایع، تهویه اتوماتیک، سامانه پاک‌سازی هوای کابین، استارت دکمه ای، سنسور نور و سنسور باران، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار نقطه کور و… هستیم.

قیمت بازار لاماری هیبرید چقدر است؟

قیمت تمام شده لاماری HEV برای خریدار حدود ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون است که البته هم اکنون در بازار ۳ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

۴.۱ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.