شرایط فروش چانگان CS55 پلاس – آبان 1402

شرایط فروش چانگان CS55
شرایط فروش چانگان CS55

شرکت سایپا در جدیدترین اطلاعیه خود شرایط فروش چانگان CS55 پلاس را که یکی از خودروهای وارداتی عرضه شده در این سری است را اعلام کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پس از انتخاب شدن اولویت ها توسط ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی که از اسفند سال گذشته منتظر دریافت خودرو اند، نوبت به وزارت صمت رسید تا خودروهای اختصاص یافته به هر شخص را مشخص کند. هم اکنون نیز پس از مشخص شدن خودروی اختصاص یافته به هر شخص، شرایط فروش چانگان CS55 توسط سایپا اعلام شد تا متقاضیان خرید این خودرو نسبت به واریز پیش پرداخت و عقد قرار داد با این شرکت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید : قیمت خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه مشخص شد

بیشتر بخوانید : چانگان CS55 پلاس؛ وارداتی جدید سایپا در راه ایران

از این رو افرادی که خودروی چانگان CS55 پلاس به نام آن ها درآمده می توانند در صورت تمایل از فردا، دو شنبه یکم آبان ماه، وارد سایت https://saipa.iranecar.com شوند و پس از دریافت کد کاربری، نصف قیمت علی الحساب تعیین شده را بپردازند و قراردادشان را با شرکت سایپا منعقد کنند.

نام خودرومبلغ علی الحساب تعیین شدهمبلغ قابل پرداخترنگ قابل عرضهموعد تحویل
چانگان CS55 پلاس۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰سفید، خاکستری، مشکی۹۰ روزه

توجه داشته باشید که مبلغ علی الحساب اعلام شده بدون در نظر گرفتن هزینه های جانبی مانند هزینه های گمرک، مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، حمل خودرو و… است و مشتری هنگام تحویل خودرو باید هزینه های جانبی به اضافه باقی مانده قیمت نهایی را بپردازد.

با توجه به تاخیر فراوانی که در تحویل چانگان CS35 به وجود آمد، احتمال دارد که تحویل CS55ها هم با دیرکرد همراه شوند. به همین دلیل خریداران چانگان CS55 پلاس بهتر است بدانند که طبق شرایط فروش در صورت سپری شدن ۹۰ روز و عدم دریافت خودرو، باید جریمه تاخیری برابر با ۳۶ درصد سالیانه و ۳ درصد ماهیانه را از وارد کننده دریافت کنند.

۳.۲ امتیاز از ۱۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.