اولین تغییر سال سایپا با معرفی مدیرعامل جدید سایپا دیزل

مدیرعامل جدید سایپا دیزل
مدیرعامل جدید سایپا دیزل

پس از تغییر و تحولات گسترده توسلی مهر در آخرین روز کاری اسفند ۱۴۰۲، اولین تغییر سال سایپا با معرفی مدیرعامل جدید سایپا دیزل انجام شد. به این ترتیب، هشتمین حکم توسلی مهر به نام احمد میررفیع خورد و وی جانشین مهدی حسین نژاد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، توسلی مهر در ۲۸ اسفند سال گذشته در حالی که کم‌تر از ۱۰ روز قبل سکان هدایت نارنجی پوشان را در دست گرفته بود، طی هفت حکم، مدیران جدید گروه خودروسازی سایپا را معرفی کرد. مدیرعامل جدید در این احکام هفتگانه مدیران هفت زیرمجموعه نارنجی پوشان را تغییر داد.

سلطانی مدیرعامل پارس خودرو

بنابراین توسلی مهر طی حکمی عبدالله سلطانی را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد. با این انتصاب، سلطانی جایگزین سید محمد حسین ادیانی شد.

مجید آقایی مدیرعامل زامیاد

توسلی مهر مجید آقایی را نیز به عنوان مدیرعامل جدید زامیاد منصوب کرد. این در حالی است که مدیرعامل سابق زامیاد ۱۶ اسفند ماه از سوی تیموری به عنوان جانشین علیزاده معرفی شده بود. حال با این انتصاب صادقی کاشان تنها ۱۲ روز به عنوان مدیرعامل زامیاد خدمت کرده است.

صادقی کاشان، مدیرعامل سایپا کاشان

توسلی مهر در حکمی دیگر مهدی صادقی کاشان را به عنوان مدیرعامل شرکت سایپا کاشان منصوب کرد.

محمدعلی حیاتی مدیرعامل سازه گستر سایپا

براساس حکم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، محمد علی حیاتی هم به عنوان مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا منصوب شد. وی جایگزین مهرداد معلمان شده است.

اردلان حسینی مدیرعامل سایپایدک

اردلان حسینی نیز با حکم توسلی مهر به مدیرعامل سایپا یدک منصوب شد. اردلان حسینی در این سمت جایگزین مجتبی معظمی شده است.

علی میرزایی؛ مدیرعامل سرمایه گذاری رنا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین علی میرزایی را به جای فرزاد ناظمی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری رنا منصوب کرد.

محمدی مدیرعامل جدید باشگاه ورزشی سایپا

توسلی مهر در آخرین تغییر، دروازه بان اسبق تیم ملی، محمد محمدی، را نیز به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا منصوب کرد. محمدی در این سمت جایگزین سید مهدی حسینی پور شده است. با حکم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا سید احمد میررفیع به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سایپا دیزل انتخاب شد.

میررفیع به جای حسین نژاد در سایپا دیزل

بعد از این انتخاب ها و انتصاب ها در اولین حکم سال جدید، میررفیع به جای حسین نژاد مدیرعامل سایپا دیزل شد. میررفیع پیش از این به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت ایران خودرو دیزل و مدیر خدمات مدیران شرکت ایران خودرو فعالیت می کرد و سوابق متعدد مدیریتی در گروه سایپا را در کارنامه کاری خود دارد که به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سایپا دیزل منصوب و طی مراسمی با حضور قائم مقام مدیرعامل گروه، مدیر توسعه مدیریت و حوزه مدیرعامل گروه معارفه شد. پیش از این مهدی حسین نژاد مدیرعامل شرکت سایپا دیزل بود که از زحمات وی در دوران تصدی مدیریت این شرکت تقدیر شد.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.