خانه تکانی شدید توسلی مهر در سایپا / تغییر 7 مدیرعامل در آخرین روزکاری 1402

سایپا
سایپا

با توجه به خانه تکانی شدید توسلی مهر در سایپا و تغییر مدیران عامل زیرگروه این شرکت به نظر می رسد که وزارت صمت برنامه های جدیدی برای سال جدید خودروسازی کشور در نظر گرفته است. این در شرایطی است که درهرصورت سهام دو خودروساز بزرگ باید واگذار شود و نظارت جایگزین دخالت شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، کمتر از ۱۰ روز پیش مدیرعامل سابق ایران خودرو دیزل به عنوان مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا انتخاب و جانشین محمد علی تیموری شد.

بعد از این انتصاب تغییر و تحول در سطوح مدیریتی این شرکت قابل پیش بینی بود ، اما به هیچ وجه به نظر نمی رسید که توسلی مهر برای این قدر بی تاب باشد و در آخرین روزکاری سال به تغییرات گسترده در شرکت های زیرمجموعه این گروه دست بزند.

بنابراین گزارش مدیرعامل جدید سایپا طی احکامی جداگانه مدیران ۷ زیر مجموعه نارنجی پوشان را تغییر داد.

سلطانی مدیرعامل پارس خودرو شد

بنابراین گزارش ،توسلی مهر طی حکمی عبدالله سلطانی را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد .با این انتصاب سلطانی جایگزین سید محمد حسین ادیانی شد.

مجید آقایی مدیرعامل زامیاد شد

توسلی مهر مجید آقایی را نیز به عنوان مدیرعامل جدید زامیاد منصوب کرد. این در حالی است که مدیرعامل سابق زامیاد ۱۶ اسفند ماه از سوی تیموری به عنوان جانشین علیزاده معرفی شده بود. حال با این انتصاب صادقی کاشان تنها ۱۲ روز به عنوان مدیرعامل زامیاد خدمت کرده است.

صادقی کاشان ، مدیرعامل سایپاکاشان

توسلی مهر در حکمی دیگر مهدی صادقی کاشان را به عنوان مدیرعامل شرکت سایپاکاشان منصوب کرد.

محمدعلی حیاتی مدیرعامل سازه گستر سایپا

بر اساس حکم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ، محمد علی حیاتی هم به عنوان مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا منصوب شد.وی جایگزین مهرداد معلمان شده است.

اردلان حسینی مدیرعامل سایپایدک

اردلان حسینی نیز با حکم توسلی مهر به مدیرعامل سایپا یدک منصوب شد. اردلان حسینی در این سمت جایگزین مجتبی معظمی شده است.

علی میرزایی ؛مدیرعامل سرمایه گذاری رنا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین علی میرزایی را به جای فرزاد ناظمی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری رنا منصوب کرد.

محمدی مدیرعامل جدید باشگاه ورزشی سایپا

توسلی مهر در آخرین تغییر دروازه بان اسبق تیم ملی محمد محمدی را نیز به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا منصوب کرد.محمدی در این سمت جایگزین سید مهدی حسینی پور شده است.

شب گذشته (۲۷- ۱۲ -۱۴۰۲ ) نیز احمد آقایی جانشین منطقی و به عنوان سرپرست معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت معرفی شد.

در این شرایط از یک سو به طور کامل تیم خودرویی وزارت صمت تغییر کرده است و از سوی دیگر تمام مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا نیز تغییرکرده اند ودر حال حاضر فعلا سایپا دیزل بدون تغییر مانده است .

۳.۸ امتیاز از ۱۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.