حضور خودروی جنگ ستارگان روی فرش قرمز + ویدیو

حضور خودروی جنگ ستارگان روی فرش قرمز + ویدیو

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

وقتی سخن از شراکت با فیلم جنگ ستارگان به میان می‌آید، کمپانی نیسان پای خودروی Rogue را وسط می‌کشد. به عقیده‌ی ما هوشمندانه به نظر می‌رسد.

همه‌چیز با تولید فیلم Star Wars: Rouge One در سال ۲۰۱۶ آغاز شد، زمانی که کمپانی ژاپنی بسیار سریع عمل کرد و خودروی Rogue را که به طور تصادفی هم نام این فیلم بود را به لباسی جدید مجهز کرد. بدین ترتیب خودروی نیسان Rogue مدل Rogue One Star Wars Limited Edition متولد شد و این شراکت با تولید Rogue X-Wing Concept ادامه پیدا کرد. اگر این خودرو به نظر شما جذاب نمی‌آید، نگران نباشید. شما تنها فردی نیستید که اینگونه فکر می‌کنید!

حضور خودروی جنگ ستارگان روی فرش قرمز + ویدیو

این بار کمپانی نیسان برای فیلم Solo: A Star Wars Story خودروی Millennium Falcon-inspired Rogue را تولید کرده. خبر خوب یا شاید خبر بد این است که این خودرو نیز مانند دیگر خودروهای Rogue که برای فیلم‌های جنگ ستارگان ساخته شده‌اند، در کنار بازیگران به روی فرش قرمز هالیوود خواهد آمد.

حضور خودروی جنگ ستارگان روی فرش قرمز + ویدیو

نایب رئیس بخش ارتباطات بازاریابی و رسانه کمپانی نیسان آقای Jeremy Tucker گفت:
به عنوان سومین پروژه از سه‌گانه‌ای که با شرکت Lucasfilm مشارکت داشته‌ایم، استانداردها را بالاتر برده‌ایم و بهترین خودروی تزیین شده ی خود را ارائه کرده‌ایم.ما کار را با پرفروشترین نیسان Rogue آغاز کردیم و با برترین طراحان خودروهای مفهومی در Lucasfilm و ILM کار کردیم. سپس به متخصصین جلوه‌های خودرویی روی آوردیم تا پروژه را به واقعیت تبدیل کنند. نتیجه این کار هیجان انگیزترین و کاملترین خودرویی ست که ما تا به حال تولید کرده‌ایم.

حضور خودروی جنگ ستارگان روی فرش قرمز + ویدیو
حالا دیگر تغییرات ایجاد شده توسط پکیج Millennium Falcon در نیسان Rogue فقط جنبه تزییناتی ندارند، داخل خودرو نیز دستخوش تغییرات شده و دکمه‌ها، چراغ‌ها و جلوه‌های صوتی اضافه شده به خودرو از نظر سمعی و بصری بسیار نزدیک به کابین سفینه‌های فضایی است. حتی صندلی‌ها طوری ساخته شده‌اند که شما حس می‌کنید داخل Millennium Falcon هستید. خیلی جالبه و احتمالا لبخند را روی لب‌های Han Solo خواهد آورد.
در بخش انتهایی خودرو جلوه‌های Hyperdrive با استفاده از نور آبی رنگ و اسپیکرهای Bose تعبیه شده است.
در ارتباط با طراحی خارجی قضاوت را به شما می‌سپاریم، مسلما این خودرو چیزی نیست که به زودی در خیابان‌ها رویت شود.
نظر شما را به دیدن این ویدئو جلب می‌کنیم.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.