کاتالوگ رسمی بهمن G9 منتشر شد

کاتالوگ بهمن G9
کاتالوگ بهمن G9

کاتالوگ رسمی بهمن G9، جدیدترین پیکاپ خوش چهره بازار ایران منتشر شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بهمن G9 با وجود حضور کاپرا، قوی ترین پیکاپ دو دیفرانسیل بهمن موتور خواهد بود که این شرکت پس از تعیین قیمت صورت گرفته قصد دارد تا پایان آذر ماه آن را به فروش برساند. در مورد نحوه فروش این پیکاپ عظیم الجثه هنوز تصمیم گیری نهایی صورت نگرفته اما با توجه به سابقه حضور پررنگ محصولات بهمن موتور در بورس کالا، احتمالاً پیکاپ G9 هم با قیمت پایه ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون برای اولین بار در این بستر عرضه شود.

بیشتر بخوانید : قیمت نهایی بهمن G9 مشخص شد

این شرکت در فاصله زمانی موجود میان قیمت گذاری و فروش G9، کاتالوگ رسمی این خودرو را بر روی سایت قرار داده تا علاقه مندان به خرید بتوانند نسبت به محصول آشنایی بیشتری پیدا کنند. در ادامه متن تمامی اطلاعات موجود در کاتالوگ بهمن G9 آمده.

امکانات رفاهی و ایمنی پیکاپ G9

بهمن G9
بهمن G9

یکاپ G9 فول ترین پیکاپ بازار ایران خواهد بود و به امکانات خوب و کاربردی نظیر ترمز ABS، سیستم کمکی EBD، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، ترمز کمکی (Brake Assist)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، ترمز پارک برقی، سیستم ضد واژگونی (Anti Roll over System)، سیستم هشدار تصادف از جلو، رادار خطی، صندلی ایزوفیکس، چهار کیسه هوا، سیستم ورود بدون کلید، صفحه نمایش ۱۰ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، جلوآمپر دیجیتال ۱۲ اینچی، شارژر وایرلس تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه، چراغ روشنایی روز، انتخاب حالت رانندگی (اسپرت، اقتصادی و نرمال)، سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، سیستم روشنایی مشایعت تا درِ منزل، دوربین ۳۶۰، دوربین ثبت وقایع، کرنرینگ لایت، سنسور پارک جلو و عقب، دی لایت، فرمان کمکی برقی، صندلی ۶ حالته برقی راننده، کروز کنترل، صندلی چهارحالته برقی شاگرد، تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، گرم‌کن صندلی های جلو، تعویض دنده الکترونیکی، آینه وسط الکتروکرومیک، سنسور باران، آینه های تاشو برقی مجهز به گرم‌کن و… مجهز شده است. این امکانات کامل را در هیچ پیکاپی در بازار ایران ندیده بودیم و این فول ترین پیکاپ تاریخ بازار ایران است.

مشخصات فنی G9

مشخصات فنی بهمن G9 تغییر کرد
مشخصات فنی بهمن G9 تغییر کرد

زیر کاپوت G9 یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با فناوری GDI قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ZF به چهار چرخ منتقل می شود و قابلیت تنظیم دنده سبک و سنگین را در این خودرو داریم.

از مهم ترین ویژگی های فنی این خودرو می توان به سیستم تعلیق عقب اشاره کرد که از نوع مولتی لینک یا چند اتصاله است. پایداری بیشتر در پیچ ها و سواری نرم تر از اصلی ترین مزیت های این نوع سیستم تعلیق است.

۳.۲ امتیاز از ۲۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.