قیمت نهایی بهمن G9 مشخص شد

قیمت بهمن G9
قیمت بهمن G9

قیمت نهایی و پایه بهمن G9 حدود ۲ میلیارد تومان تعیین شد و قرار است تا پایان آذر ماه عرضه اش آغاز شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بهمن G9 یکی از جذاب ترین پیکاپ های مونتاژی ایران است که شرکت بهمن موتور مدت هاست برنامه دارد تا این محصول را قیمت گذاری و سپس به بازار عرضه کند. حال بالاخره پس از گذشت حدود یک سال شاهد قیمت گذاری دقیق این خودرو هستیم که به دنبال این اتفاق در اواخر آذر ماه شرایط فروشی از این خودرو اعلام خواهد شد.

در مورد قیمت پایه بهمن G9 باید گفت همان طور که پیش تر خاطرنشان کردیم بهای پایه اش بین ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون و ۲ میلیارد قرار بود تعیین شود که همین اتفاق هم افتاد.

قیمت پایه پیکاپ بهمن G9

امروز پس از جلسه نهایی برای قیمت گذاری پیکاپ G9، مقرر گشت تا این خودرو با قیمت پایه ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون فروخته شود. البته توجه داشته باشید که به مبلغ پایه این خودرو هزینه های جانبی که در حدود ۲۰۰ میلیون است نیز اضافه خواهد شد.

نام خودروقیمت پایه کارخانهقیمت نهایی حدودی
پیکاپ بهمن G9۱,۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰۲,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰

به این ترتیب با اضافه شدن هزینه های جانبی قیمت نهایی این خودرو برای خریدار حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تمام می شود که نسبت به بهای تمام شده رقبایی مانند فوتون G7 اختلاف زیادی دارد.

در مورد بست فروش این خودرو هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده اما با توجه به سابقه بهمن موتور در فروش بورسی محصولاتش، احتمالا پیکاپ G9 هم در بورس کالا برای اولین بار عرضه شود.

مشخصات فنی G9

مشخصات فنی بهمن G9 تغییر کرد
مشخصات فنی بهمن G9 تغییر کرد

زیر کاپوت G9 یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با فناوری GDI قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ZF به چهار چرخ منتقل می شود و قابلیت تنظیم دنده سبک و سنگین را در این خودرو داریم.

امکانات G9

بهمن G9
بهمن G9

پیکاپ G9 فول ترین پیکاپ بازار ایران خواهد بود و به امکانات خوب و کاربردی نظیر ترمز ABS، سیستم کمکی EBD، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، ترمز پارک برقی، سیستم هشدار تصادف از جلو، رادار خطی، چهار کیسه هوا، سیستم ورود بدون کلید، صفحه نمایش ۱۰ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، جلوآمپر دیجیتال ۱۲ اینچی، شارژر وایرلس تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه، چراغ روشنایی روز، انتخاب حالت رانندگی (اسپرت، اقتصادی و نرمال)، سیستم روشنایی مشایعت تا درِ منزل، صندلی ۶ حالته برقی راننده، صندلی چهارحالته برقی شاگرد، تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، گرم‌کن صندلی های جلو، آینه های تاشو برقی مجهز به گرم‌کن و… مجهز شده است. این امکانات کامل را در هیچ پیکاپی در بازار ایران ندیده بودیم و این فول ترین پیکاپ تاریخ بازار ایران است.

قیمت پایه پیکاپ بهمن G9 چقدر تعیین شد؟

امروز پس از جلسه نهایی برای قیمت گذاری پیکاپ G9، مقرر گشت تا این خودرو با قیمت پایه ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون فروخته شود. البته توجه داشته باشید که به مبلغ پایه این خودرو هزینه های جانبی که در حدود ۲۰۰ میلیون است نیز اضافه خواهد شد.

۲.۸ امتیاز از ۱۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.