تویوتا به دنبال کاهش شدید هزینه‌ها

چشم‌ انداز آتی خودروسازی ژاپن در هاله‌ای از ابهام است
معمولا گروه‌های خودروسازی با ساخت خودرو در کشورهایی که می‌خواهند آن محصول را عرضه کنند، سعی در کاهش هزینه‌های تولیدی دارند اما این قضیه ظاهرا برای کارخانه تولیدی تویوتا در جورج‌تان واقع در ایالت کنتاکی آمریکا صدق نمی‌کند. رییس این کارخانه اخیرا با اظهاراتی، باعث نگرانی کارگران این کارخانه شده است.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، ویل جیمز در یک مصاحبه ویدیویی که قرار بود فقط در داخل کارخانه منتشر شود اما بلومبرگ توانست به نوعی آن را کشف کند، می‌گوید که ساخت یک تویوتا کمری در ژاپن و ارسال آن به کنتاکی آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر از تولید آن در کارخانه خود تویوتا واقع در کنتاکی است.
جیمز می‌گوید تویوتا قصد دارد تا ۳۰ سال آینده، سرمایه‌گذاری‌های بیشتری روی این کارخانه انجام دهد اما تنها در صورتی می‌تواند این کار را انجام دهد که هزینه‌های آن نیز کاهش یابد. رییس این کارخانه گفت که کارگران تا چند هفته آینده از روش‌های جدید کاهش هزینه مطلع خواهند شد.
جیمز در این ویدیو گفته است: من نمی‌خواهم با به اشتراک گذاشتن این موضوع، شما را بترسانم بلکه قصد دارم شما را از وضعیت خطرناکی که در آن قرار داریم آگاه سازم. ما باید همانقدر که در مسائل کیفی و ایمنی محصولاتمان پیشرفت کردیم، بتوانیم هزینه‌ها را کاهش دهیم و به کارایی بیشتری برسیم.
تویوتا با کاهش هزینه‌ها می‌خواهد روی الکتریکی‌سازی محصولات، خودروهای خودران و دیگر فناوری‌های جدید سرمایه‌گذاری‌های سنگینی انجام دهد. آکیو تویودا، مدیرعامل تویوتا اوایل امسال اعلام کرده بود که یک تیم اقتصادی را مامور کرده است تا با هر سرمایه‌گذاری جدیدی، کاهش هزینه‌ای به همان میزان در بخش‌های دیگر اعمال شود.
تا چند هفته دیگر از برنامه‌های کاهش هزینه تویوتا مطلع خواهیم شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.