کاتالوگ رسمی ونوسیا بیگ وی یا V-Online منتشر شد

کاتالوگ رسمی ونوسیا بیگ وی
کاتالوگ رسمی ونوسیا بیگ وی

در آخرین به روزرسانی سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، علاوه بر انتشار اطلاعیه جدید فروش، کاتالوگ ونوسیا بیگ وی (Big-V) نیز در بخش خودروهای قابل عرضه سایت قرار گرفت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بالاخره اولین محصول وارداتی مکث موتور هم وارد سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی شد و حالا شاهد عرضه این خودرو در سایت مربوطه هستیم. به این ترتیب متقاضیان خرید خودروهای وارداتی که اسفند سال گذشته ثبت نام اولیه را انجام داده اند، می توانند از میان خودروهای عرضه شده ۳ اولویت انتخاب کنند.

در این راستا کاتالوگ خودروهای قابل عرضه بر روی سایت سامانه قرار گرفته تا ثبت نام کنندگان به راحتی بتوانند با برررسی و مقایسه ویژگی ها و قیمت آن ها با هم، مناسب ترین گزینه ها را در اولویت خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید : معرفی ونوسیا وی آنلاین (Venucia V-Online) + ویدیو

مشخصات فنی ونوسیا Big-V

طبق کاتالوگ رسمی ونوسیا بیگ وی، برای این خودرو یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی در نظر گرفته شده که می تواند ۱۸۸ اسب بخار توان و ۲۶۰ نیتون متر گشتاور را تولید کند. این توان و گشتاور تولیدی نیز از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه خشک به چرخ های جلو می رسد که همین ویژگی می توان جزو نکات منفی مشخصات فنی ونوسیا V-Online یا Big-V محسوب شود.

بیشتر بخوانید : مقایسه گیربکس دوکلاچه خشک و گیربکس دوکلاچه تر

مصرف سوخت ترکیبی بیگ وی ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده و شتاب صفر تا صد آن هم به ۸.۸ ثانیه می رسد.

امکانات رفاهی و ایمنی ونوسیا بیگ وی

اولین کراس اوور وارداتی مکث موتور مجهز به آپشن های ایمنی و رفاهی قابل قبولی است که مهم ترین آن ها عبارتند از ۶ کیسه هوا، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی (HAS)، سنسور پارک عقب و جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، رادار نقطه کور، درب صندوق برقی، مولتی مدیای و کلاستر یکپارچه ۲۴ اینچی، سیستم تهویه اتوماتیک تک کاناله، صندلی برقی راننده، شارژر وایرلس و سقف پانورامای فوتوکرومیک.

به طور کلی می توان گفت که تنها نکته منفی در مورد این خودرو گیربکس دوکلاچه خشکش هست که تحت فشار و گشتاور بالای تولیدی موتور، داغ می کند و کیفیت عملکردش پایین می آید.

قیمت ونوسیا Big-V چقدر است؟

قیمت علی الحساب اولین محصول وارداتی مکث موتور توسط سازمان حمایت، ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعیین شده که در نهایت با اضافه شدن هزینه های جانبی حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون برای خریدار تمام می شود.

نام خودروقیمت علی الحسابقیمت نهایی حدودی
ونوسیا Big-V یا وی آنلاین۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مشخصات فنی ونوسیا Big-V چیست؟

طبق کاتالوگ رسمی ونوسیا بیگ وی برای این خودرو یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی در نظر گرفته شده که می تواند ۱۸۸ اسب بخار توان و ۲۶۰ نیتون متر گشتاور را تولید کند. این توان و گشتاور تولیدی نیز از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه خشک به چرخ های جلو می رسد.

ونوسیا بیگ وی چه امکانات و آپشن هایی دارد؟

مهم ترین آپشن های این خودرو عبارتند از ۶ کیسه هوا، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سنسور پارک عقب و جلو، دوربین ۳۶۰، سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم پایش فشار باد تایرها، رادار نقطه کور، درب صندوق برقی، مولتی مدیای و کلاستر یکپارچه ۲۴ اینچی، سیستم تهویه اتوماتیک تک کاناله، صندلی برقی راننده، شارژر وایرلس و سقف پانورامای فوتوکرومیک.

قیمت ونوسیا Big-V چقدر است؟

قیمت علی الحساب اولین محصول وارداتی مکث موتور توسط سازمان حمایت، ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعیین شده که در نهایت با اضافه شدن هزینه های جانبی حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون برای خریدار تمام می شود.

۳.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.