گزارش بازار؛ یکشنبه 21 فروردین- اوتلندر با کمترین افت قیمت

ویدیو: تست و بررسی میتسوبیشی اوتلندر 2016
امروز در این بخش به برخی اتفاقات مهم در بازار آزاد خودرو می پردازیم. اگر قصد خرید خودرویی را دارید، شاید گزارش های بازار سایت اسب بخار به کار شما بیاید.
– میتسوبیشی اوتلندر در بازار آزاد اختلاف قیمت آنچنانی با بهای شرکتی ندارد و در اکثر نمایشگاه های تهران با همان قیمت رسمی یا حداکثر یک میلیون تومان گرانتر معامله می شود. ولی مسئله مهم این است که نسخه های کارکرده اتولندر ۲۰۱۷ به مراتب از تمام رقبا افت قیمت کمتری را دارد و با حدود ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد، بین ۳ تا ۷ میلیون تومان افت قیمت دارد که عددی منطقی برای یک خودرو ۲۰۸ و ۲۱۹ میلیون تومانی به حساب می آید.
– دنا که به عنوان یک سدان محبوب داخل، پیش از عید با قیمت ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم معامله می شد، امروز با قیمت ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار تهران به فروش می رسد. البته اگر می توانید برای یک هفته خودرو بدون پلاک را در پارکینگ خود نگه دارید و به صورت کاردکس خودرو بخرید، دنا را با قیمت ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هم به شما می دهند.
– رنو کولئوس جدید که هنوز به خیابان ها نیامده و تنها حواله خودروها در دست خریداران است، امروز همان حواله با قیمت ۱۰۵ تا ۱۱۶ میلیون تومان معامله می شود. اگر حواله رنو کولئوس برای تحویل سری اول، یعنی اردیبهشت ماه باشد، قیمت آن ۱۱۶ میلیون تومان تعیین می شود.
– چری تیگو۵ فیس لیفت هم با مدل ۱۳۹۶ در نسخه لاکچری با قیمت ۹۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد و نسخه فول اکسلنت آن با یک میلیون تومان کمتر از بهای شرکتی، یعنی حدود ۹۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می شود. البته که هنوز بازار خودرو به افزایش قیمت رسمی مدیران خودرو واکنش نشان نداده است. بهترین حالت برای خرید خودروهای مدیران خودرو، شرایط اقساطی آن است که امروز باعث جذب مشتری برای محصولات ام وی ام و چری شده است.
گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.