قیمت محصولات مدیران خودرو در بازار امروز

مدیران خودرو چری

«مدیران خودرو» از اولین و مهم ترین تولیدکنندگان خودروهای چینی در ایران است. تأثیرگذاری زیاد این شرکت بر بازار خودروی کشور را نمی توان نادیده گرفت. مدیران خودرو، که به عنوان نمایندگی رسمی «چری» در ایران شناخته می شود، به قیمت گذاری های فضایی و غیرمتعارف شهرت دارد. قیمت گذاری های مدیران خودرو آن چنان غیرمنطقی است که معمولاً محصولات این شرکت در حاشیه بازار آزاد، برخلاف خودروهای سایر برندها، به قیمت پایین تر از بهای تعیین شده از سوی کارخانه، خرید و فروش می شوند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش «پایگاه خبری اسب بخار»، پس از اعطای مجوز افزایش قیمت به خودروسازان در تیر ماه، مدیران خودرو اولین شرکتی بود که موج افزایش قیمت را به راه انداخت. با این حال، به نظر می رسد که با وجود افزایش نجومی قیمت کارخانه ای محصولات “MVM” و چری، بازار هنوز واکنش مثبتی نسبت به این موضوع نشان نداده است، چراکه خودروهای دو برند نام برده همچنان با قیمت هایی نزدیک به قیمت قدیم معامله می شوند. به گونه ای که فقط در برخی از مدل ها شاهد افزایش قیمت جزئی بوده ایم.

حتما بخوانید: افزایش قیمت شدید محصولات ام وی ام – تیر ۹۹

از MVM 315 هاچ بک شروع می کنیم که اگرچه این روزها مدیران خودرو در حال پیش فروش نسخه فیس لیفت آن با ظاهر و امکانات جدید است، اما همچنان تنها می توان نسل کنونی آن را در بازار یافت. این خودرو امروز در تیپ اسپرت اکسلنت با مدل ۹۹، ۲۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود. همزمان می توان مدل های ۹۸ صفر کیلومتر آن را هم با قیمت ۱۹۵ میلیون تومان پیدا کرد. یک رده قیمتی بالاتر از ۳۱۵، X22 محبوب قرار دارد که در نسخه دنده ای اسپرت اکسلنت، دنده ای لاکچری و اتوماتیک لاکچری، به ترتیب با قیمت های ۲۷۵، ۲۶۰ و ۳۱۰ میلیون تومان در دسترس است. ناگفته نماند که تمام تیپ های X22 را هم می توانید با مدل ۹۸ و به صورت صفر کیلومتر با قیمت کم تر در بازار پیدا کنید. برادر بزرگ تر X22، یعنی X33 در نسخه اسپرت اتوماتیک با یک جهش قابل توجه خود را به مرز ۳۶۰ میلیون تومان رسانده است. از میان محصولات MVM می توان گفت که X33 اسپرت و X22 اتوماتیک بیش ترین تأثیر را از افزایش قیمت های رسمی مدیران خودرو گرفته اند. در نهایت، به لوکس ترین و گران ترین MVM بازار می رسیم! یعنی X55 که، آن هم متأثر از فهرست قیمت جدید مدیران خودرو، در کامل ترین نسخه یا اسپرت اکسلنت مرز ۵۴۰ میلیون تومان را رد کرده است!

حتما بخوانید: مدیران خودرو قیمت محصولات چری را افزایش داد-تیر ۹۹

حتما بخوانید: همه چیز در مورد چری آریزو ۶

در سبد محصولات لوکس مدیران خودرو، که با نشان اصلی چری عرضه می شوند، آریزو ۵ دنده ای لاکچری را داریم که در مدل های ۹۸ و ۹۹، به ترتیب، ۳۱۰ و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است. آریزو ۵ توربو شارژ اتوماتیک اکسلنت، که یکی از محبوب ترین سدان های چینی بازار به شمار می رود، اکنون در مدل ۹۹ در بازه ۳۹۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان معامله می شود. مدل ۹۸ این خودرو نیز با قیمت کم تر در دسترس است. آریزو ۶ اکسلنت که لوکس ترین سدان کنونی چری در ایران است، اکنون خودرویی فرا ۵۰۰ میلیونی به شمار می رود. حتا آریزو ۶های ۹۸ صفر کیلومتر موجود در بازار هم کم تر از نیم میلیارد تومان قیمت ندارند. در میان شاسی بلندهای چری، تیگو ۵ در دو تیپ اصلی IE و IL، بازه ۴۸۰ تا ۵۱۰ میلیون تومان را اشغال کرده است. در نهایت، تیگو ۷ را پیش روی خود داریم. گران قیمت ترین محصول کنونی مدیران خودرو که به زودی با عرضه تیگو ۸، جایگاه پرچم داری خود را از دست می دهد. دلال ها قیمت ۶۳۰ میلیون تومانی را برای تیگو ۷ تنها در تیپ IE و با مدل ۹۹ انتخاب کرده اند. مدل ۹۸ همین خودرو را با امکانات مشابه و بدون کوچک ترین تفاوت، ۲۰ میلیون تومان ارزان تر می توانید بخرید.

پایگاه خبری اسب بخار 

سپهر عظیمی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.