تبدیل رویای بازی ویدئویی به حقیقت + ویدیو

تبدیل رویای بازی ویدئویی به حقیقت
در حال حاضر بیش از ۴ سال است که نسخه اول کانسپت First Vision Gran Turismo Concept در حال طراحی و ساخت می باشد و هنوز به پایان کار نرسیده است. این خودرو نتیجه چالشی بین سازندگان بازی ویدئویی پلی استیشن Gran Turismo و طراحان خودرو در سراسر جهان برای سری جدید این بازی ویدئویی است.
شرکت آئودی آخرین نسخه ای که در این چالش تولید کرده خودرویی مانند بقیه خودرو های کانسپت نمایشی نیست و می خواهد از درون آن یک خودرو مسابقه فرمول E به وجود آورد تا در مسابقات جهانی شرکت کند.
کانسپت جدید e-tron Vision Gran Turismo نامیده می شود و این کوپه الکتریکی که رنگ و طراحی روی بدنه آن الهام گرفته شده از خودرو ۹۰ IMSA GTO شرکت آئودی که خود یک خودرو مسابقه ای در سال ۱۹۸۰ بوده و پایه رنگی سفید، قرمز و خاکستری دارد.
تبدیل رویای بازی ویدئویی به حقیقت


به هر حال هیچ نگاه نوستالژی نسبت به نیرو محرک برقی این خودرو وجود ندارد. این خودرو تشکیل شده از سه موتور الکتریک ( یکی در عقب و دو موتور در جلو) که ترکیب این موتورها قدرتی معادل ۸۰۴ اسب بخار ایجاد می کند که بر روی خودرویی سوار شده که تنها ۱۴۵۱ کیلوگرم وزن دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو برابر ۵/۲ ثانیه است. این موتور با بهینه سازی قرار است در سال های آینده محرکی برای e-torn electric SUV باشد
قطعا در نسخه جدید بازی Gran Turismo از شرکت PlayStation شاهد این کانسپت جذاب خواهیم بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

علی محمودی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.