آئودی Q5 40 e-tron با معین خودرو خواهد آمد

آئودی Q5 40 e-tron
آئودی Q5 40 e-tron

آئودی Q5 40 e-tron جدیدترین خودروی وارداتی معین خودرو ایرانیان است که هم اکنون نمونه های اولیه آن در گمرک ایران حاضر شده و به زودی در شوروم این شرکت به نمایش در خواهد آمد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

معین خودرو ایرانیان یکی از قدیمی ترین شرکت های وارد کننده محصولات آلمانی است که پس از اقدام برای واردات تویوتا، تصمیم گرفته تا مجدداً یک خودرو اروپایی از برند آئودی را در سبد محصولات خود قرار دهد و به بازار ایران عرضه کند. به این ترتیب پس از نادین خودرو که اقدام به واردات آئودی Q4 E-Tron کرده است، معین خودرو را می توان دومین متولی واردات محصولات آئودی به ایران دانست.

چند روز قبل شرکت جدید التاسیس نادین خودرو اعلام کرد که قصد دارد پس از مدت ها مجدداً یکی از محصولات آئودی را وارد بازار ایران کند و به فروش برساند. به دنبال انتشار این خبر مشخص شد که اولین وارداتی نادین خودرو قرار است Q4 E-Tron باشد که البته در آلمان تولید نمی شود و کمپانی فاو (FAW) چین این کراس اوور آئودی را برای برخی بازارها مونتاژ و عرضه می کند.

بیشتر بخوانید : آئودی با نادین خودرو به ایران می آید

حال اما پس از حدود چند روز عکس هایی منتشر شده که نشان می دهد نمونه های اولیه آئودی Q5 40 e-tron متعلق به معین خودرو ایرانیان در گمرک تخلیه شده و قرار است به زودی در شوروم یا نمایشگاه این شرکت برای خبرنگاران و مردم به نمایش در بیاید.

این کراس اوور جذاب و تمام برقی آئودی احتمالاً قرار است در تیپ های مختلف به بازار ایران عرضه شود. در مورد قیمت آئودی Q5 40 e-tron نیز می توان گفت که با توجه به کاهش میزان تعرفه واردات خودروهای تمام برقی و هیبریدی و در صورت صادق بودن مسئولین مربوطه و شرکت وارد کننده، احتمالاً با قیمت مناسب و معقولی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به مردم فروخته شود.

به طور کلی معین خودرو قصد دارد تا مانند دیگر وارد کنندگان خودروهای برقی از جمله نادین خودرو، اروین خودرو و …، محصولات باکیفیت تر و مطرح تری را نسبت به چینی ها برای بازار ایران فراهم کند تا متقاضیان خرید این دسته از خودروها بتوانند با خیالی آسوده تر از محصولات آئودی استفاده کنند. البته ناگفته نماند که مانند Q4 E-Tron، Q5 40 e-tron هم در کمپانی فاو چین، شریک تجاری آئودی، تولید می شود.

در پایان می توان نتیجه گرفت که آئودی Q5 40 e-tron در مقایسه با خودروهای تمام برقی چینی موجود در بازار ایران عملکرد بهتری خواهد داشت زیرا تکنولوژی و مهندسی آلمانی، طراحی این خودرو را برعهده داشته و همان طور که می دانید محصولات برند معتبری مانند آئودی حتی اگر در چین هم مونتاژ شوند از خودروهای چینی باکیفیت تر و بهتر اند.

۴.۴ امتیاز از ۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.