آئودی با نادین خودرو به ایران می آید

آئودی نادین خودرو
آئودی نادین خودرو

نادین خودرو یکی از جدیدترین شرکت های وارد کننده خودرو است که اخیراً به طور رسمی اعلام کرده قصد دارد آئودی Q4 E-Tron را وارد بازار ایران کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بالاخره پس از سال ها ممنوعیت واردات خودرو، علاوه بر چینی ها شاهد ثبت سفارش خودروهای باکیفیت و ارزشمندی مانند تویوتا، سوزوکی، هوندا و … در چند وقت اخیر بودیم. حال اما خبر رسیده که نادین خودرو به طور رسمی اعلام کرده قرار است پس از مدت ها پای آئودی را مجدداً به بازار ایران باز کند.

این شرکت تصمیم گرفته تا در اولین اقدام یک خودروی تمام برقی از برند مطرح آئودی را به بازار ایران بیاورد. نام این کراس اوور تمام برقی Q4 E-Tron است که در ادامه به طور خلاصه ویژگی ها و مشخصات آن را به اطلاع شما می رسانیم.

آئودی Q4 E-Tron نیز مانند دیگر محصولات برندهای معتبری که قرار است وارد شوند در چین مونتاژ می شود و سپس به ایران می آید. آئودی های وارداتی در کمپانی فاو (FAW) چین که شریک تجاری این برند آلمانی است تولید و مونتاژ می شوند و پس از ثبت سفارش های صورت گرفته از سوی نادین خودرو، برای ایران بارگیری می شوند.

به طور کلی نادین خودرو قصد دارد تا در کنار دیگر وارد کنندگان خودروهای برقی، محصولات باکیفیت تر و مطرح تری را برای بازار ایران فراهم کند تا متقاضیان خرید این دسته از خودروها بتوانند با خیالی آسوده تر از محصولات آئودی استفاده کنند.

در مورد قیمت تمام شده Q4 E-Tron نیز می توان گفت که با توجه به تعرفه های کمی که قرار است از محل واردات تمام برقی ها اخذ شود، احتمالاً بهای فروش این کراس اوور آئودی آن چنان برای خریدار گران تمام نشود و قیمت نسبتاً معقولی برایش تعیین شود.

۳.۷ امتیاز از ۱۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.