قیمت بازار زوتی DL5، ارزان ترین خودروی وارداتی، مشخص شد

قیمت بازار زوتی DL5
قیمت بازار زوتی DL5

بالاخره اولین سری از DL5ها به مشتری های خودروهای وارداتی تحویل شد و حالا شاهد مشخص شدن قیمت بازار این خودرو در بازار هستیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

زوتی DL5 اولین خودروی وارداتی پارس خودرو است که البته جزو ارزان ترین ها نیز قرار می گیرد و با توجه به جذاب نبودنش برای متقاضیان، طی چند سری در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شده.

به هر حال پس از چند سری عرضه بالاخره عده ای متقاضی برای این کراس اوور به نسبت ارزان پیدا شد و حالا پس از تحویل اولین سری شاهد مشخص شدن قیمت بازار زوتی DL5 هستیم.

بهای تمام شده این خودرو برای خریدار حدود ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون است که این قیمت نهایی زوتی DL5 را ارزان ترین خودروی وارداتی کرده.

قیمت بازار زوتی DL5

حالا پس از تحویل اولین سری از این خودرو به خریداران و تشکیل اولین آگهی های فروش، متوجه شدیم که دارندگان زوتی DL5 قیمتی بین ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تا یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون برای خودرویشان در نظر گرفتند.

نام خودروقیمت تمام شده برای خریدارقیمت بازار
زوتی DL5۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی زوتی DL5

زوتی DL5 پارس خودرو با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر ۴G15T که دست پرورده میتسوبیشی بوده و در میتسو کلت نیز از آن استفاده شده است، به بازار ایران عرضه خواهد شد. این پیشرانه ۱۴۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اتوماتیک این کراس اوور چینی از نوع CVT است که توان را به چرخ های جلو منتقل می کند. این جعبه دنده قابلیت تعویض دنده مصنوعی ۶ سرعته را به همراه حالت برفی دارد.

امکانات ایمنی و رفاهی زوتی DL5

از امکانات ایمنی و رفاهی دی ال پنج پارس خودرو می توان به مواردی همچون کروز کنترل، فرمان برقی، تهویه مطبوع نیمه اتومات، سیستم ورود و استارت بدون کلید، آینه وسط الکتروکرومیک، اتولایت، دوربین عقب، دو عدد ایربگ، سیستم کنترل خودرو در سربالایی و سرپایینی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نمایشگر میزان باد تایرها، آینه های تاشو برقی، دی لایت، هشدار ترمز اضطراری، سنسور پارک، ایزوفیکس، مالتی مدیا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… اشاره کرد و خبری از جلو آمپر دیجیتال، کیسه هوای جانبی، سانروف، سقف پانوراما و… در این خودرو نیست. 

قیمت بازار زوتی DL5 چقدر است؟

پس از تحویل اولین سری از این خودرو به خریداران و تشکیل اولین آگهی های فروش، متوجه شدیم که دارندگان زوتی DL5 قیمتی بین ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تا یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون برای خودرویشان در نظر گرفتند.

۲.۶ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.