کاتالوگ نیسان ترا، جدیدترین مونتاژی شاسی مستقل، منتشر شد

نیسان ترا
کاتالوگ نیسان ترا

نیسان ترا را می توان جدیدترین دو دیفرانسیل شاسی مستقل مونتاژی دانست که به تازگی کاتالوگ رسمی آن توسط مانیان خودرو منتشر شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بخش تولیدی پرشا خودرو که با نام مانیان خودرو شروع به کار کرده، قصد دارد در خط تولید خود، نیسان ترا که یکی از محصولات کمپانی ژنگژو/نیسان است را مونتاژ و سپس به بازار عرضه کند. در این راستا مانیان خودرو پس از راه اندازی خط مونتاژ نیسان ترا، شرایط فروش این SUV را منتشر کرد تا علاقه مندان به خرید این شاسی بلند بتوانند اقدامات لازم برای خرید را انجام دهند.

بیشتر بخوانید : اولین شرایط فروش نیسان ترا

نکته قابل توجه درباره مشخصات فنی این خودرو در نظر گرفتن پیشرانه میتسوبیشی توسط کمپانی ژنگژو/نیسان برای ترا است. به دنبال این قضیه و پس از انتشار ویدیو معرفی ترا در سایت اسب بخار، برای بسیاری از مخاطبین این سوال پیش آمد که به چه علتی محصول کمپانی نیسان از موتور شرکت میتسوبیشی بهره می برد؟
در جواب به این سوال باید گفت که طبق قرارداد همکاری منعقد شده میان رنو، نیسان و میتسوبیشی، این سه شرکت در چندین سال گذشته برای تولید محصولات مختلف از یکدیگر بهره برده اند و به همین دلیل است که برای نیسان ترا، از پیشرانه میتسوبیشی استفاده شده است. به این ترتیب می توان گفت که تولید ترا کمپانی ژنگژو/نیسان با بکارگیری از موتور میتسوبیشی، نمی تواند دور از ذهن باشد.

مشخصات فنی نیسان ترا مونتاژی

پیشرانه ترا

نیسان ترا مونتاژی مانیان خودرو مجهز به پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر میتسوبیشی با کد ۴K31TD است که از تکنولوژی توربوشارژ و تزریق مستقیم سوخت به محفظه احتراق بهره می برد. این موتور می تواند حداکثر توان ۲۲۸ اسب بخاری و حداکثر گشتاور ۳۶۰ نیوتن متری را به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT تحویل دهد.

از دیگر ویژگی های فنی ترا می توان به ۵ حالت رانندگی، اویل پمپ متغیر و قفل دیفرانسیل مرکزی و محور عقب اشاره کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی ترا مانیان خودرو

در کاتالوگ رسمی نیسان ترا ذکر شده که نسخه تحویلی این خودرو قرار است به امکانات و آپشن هایی نظیر ترمز پارک برقی، اتوهلد، رینگ ۱۸ اینچی، سانروف، چراغ های جلو و عقب LED، فرمان کمکی برقی، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، مولتی مدیا ۱۰ اینچی، تنظیم برقی صندلی راننده ۸ حالته، صندلی ایزوفیکس، اتو استارت استاپ، کامپیوتر سفری، شارژر وایرلس، ایربگ راننده و سرنشین، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ضد واژگونی، سیستم ترمز کمکی، شیب سنج، کروز کنترل، سنسور پارک عقب و سیستم پایش فشار تایرها (TPMS) مجهز باشد.

تصویر کاتالوگ نیسان ترا
کاتالوگ نیسان ترا
۳.۱ امتیاز از ۱۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.