کاتالوگ فیدلیتی XB1 منتشر شد

کاتالوگ فیدلیتی XB1
کاتالوگ فیدلیتی XB1

فیدلیتی XB1 یکی از جدیدترین محصولات مونتاژی بهمن موتور است که به تازگی کاتالوگ رسمی آن منتشر شده.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بهمن موتور در آخرین نمایشگاه خودروی برگزار شده در تهران از یک محصول مونتاژی جدید با نام فیدلیتی XB1 رونمایی کرد که از لحاظ ظاهری با دیگر تولیدات این شرکت تفاوت عمده ای دارد و می تواند نظر بسیاری از مشتریان خودروهای مونتاژی را به خود جلب کند.

این کراس اوور چینی قرار است به زودی توسط گروه بهمن مونتاژ و به بازار ایران عرضه شود. از این رو کاتالوگ رسمی آن منتشر شد تا علاقه مندان به خرید این خودرو بتوانند بیشتر با جدیدترین کراس اوور مونتاژی بهمن موتور آشنا شوند و با دید بازتری نسبت به ثبت نام فیدلیتی XB1 اقدام کنند.

بیشتر بخوانید : فیدلیتی XB1 در اتو اکسپو تهران به نمایش درآمد

مشخصات فنی فیدلیتی XB1

این خودرو در فاز اول با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر TGDi به بازار عرضه می شود. این پیشرانه فناوری AVL اتریش را دارد و در حال حاضر، بر روی فونیکس تیگو ۸ پرو، آریزو ۶ جی تی، تیگو ۷ پرومکس، فونیکس FX پرمیوم و حتا فیدلیتی پرستیژ نصب شده است.

فیدلیتی جدید با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر TGDi قدرت ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. با توجه به اطلاعات اولیه، فیدلیتی جدید یا همان جتور X1 می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کم تر از ۸.۵ ثانیه ثبت کند.

امکانات و آپشن های فیدلیتی XB1

برای فیدلیتی ایکس بی ۱ امکانات و آپشن هایی مانند سقف پانوراما، کنترل پایداری الکترونیکی، استارت دکمه ای، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی های جلوی برقی با گرم‌کن و سردکن، مموری صندلی، کلاستر دیجیتال، کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، رادار هشدار خروج از پارک، رادار خطی، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار تصادف از جلو، رادار کمکی در ترافیک، تهویه اتوماتیک، ترمز پارک برقی، اتوهلد، شیب سنج، سنسور باران، سیستم ضد واژگونی، صندلی ایزوفیکس، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، فناوری LED چراغ ها با قابلیت تطبیقی، درِب صندوق عقب برقی به همراه مموری، سنسور پارک جلو و عقب، نور بالای اتوماتیک، نورپردازی کابین، شارژر وایرلس، دستگیره مخفی روی درها، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، کفی VIP صندلی شاگرد، هدآپ دیسپلی و… در آن دیده می شود.

کاتالوگ فیدلیتی XB1

۴.۲ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.