قیمت بازار چانگان CS35 پلاس؛ اولین وارداتی به بازار آمد

قیمت بازار چانگان CS35 پلاس
قیمت بازار چانگان CS35 پلاس

امروز از طریق آگهی های فروش متوجه شدیم که قیمت بازار چانگان CS35 پلاس حدود ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون اعلام می شود.

مدیران 777 مدیران 777

بالاخره اولین خودروهای وارداتی به مشتریان تحویل داده شد و حالا شاهد حضور آن ها در بازار آزاد هستیم. امروز هم به دنبال تحویل اولین چینی وارداتی توسط سایپا به مشتریان چانگان CS35 پلاس، آگهی های فروشش در پلتفرم های مجازی به وجود آمد و حالا با یک میانگین گیری می توانیم قیمت حدودی این خودرو را بیابیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

البته لازم به ذکر است که تا به حال هیچ آگهی فروشی برای چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ تشکیل شده و همه آگهی ها برای نسخه تیپ ۳ این خودرو می باشد.

قیمت بازار چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ چقدر است؟

با بررسی آگهی های فروش این خودرو در پلتفرم های مختلف متوجه شدیم که قیمت بازار چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ به طور میانگین حدود ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون توسط صاحبان صبورش که حدود ۷ ماه منتظر تحویل مانده اند، اعلام می شود.

نام خودروقیمت بازار آزاد
چانگان CS35 پلاس تیپ ۳۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت ثبت نامی چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ چقدر است؟

قیمت ثبت نامی این محصول وارداتی پس از تنش های به وجود آمده میان خریداران و شورای رقابت، آخرین بار توسط شورا حدود ۱ میلیارد و ۲۷۴ میلیون در نظر گرفته شد و خریداران چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ را با پرداخت این مبلغ دریافت کردند.

نام خودروقیمت ثبت نامی
چانگان CS35 پلاس تیپ ۳۱,۲۷۴,۱۳۲,۰۰۰

اختلاف بازار و قیمت ثبت نام چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ چقدر است؟

با یک تفریق ساده می توان متوجه شد که این خودرو در بازار حدود ۵۰۰ میلیون بیشتر از قیمت تمام شده برای خریداران آگهی می شود و صاحبانش می توانند حدود نیم میلیارد حاشیه سود داشته باشند.

نام خودروقیمت ثبت نامی (حدودی)قیمت بازار (حدودی)اختلاف قیمت بازار و ثبت نام
چانگان CS35 پلاس تیپ ۳۱,۲۷۵,۰۰۰,۰۰۰۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰

به این ترتیب بالاخره پس از مدت ها اولین وارداتی ها آن هم از نوع چینی به خریداران و ثبت نام کنندگان بسیار صبور تحویل داده شد و رفته رفته باید شاهد حضور حداکثری آن ها در نمایشگاه های خودرو و پلتفرم های فروش باشیم. احتمالاً در روزهای آینده با ازدیاد آگهی ها کمی از قیمت اعلامی کاسته شود و با قیمت های معقول تری طرف شویم.

بیشتر بخوانید : کاتالوگ رسمی چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ منتشر شد + تفاوت آپشن ها

مشخصات فنی چانگان CS35 پلاس تیپ ۳

پیشرانه چانگان CS35 پلاس تیپ 3

برای چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ موتور ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت (GDI) در نظر گرفته‌شده که می تواند حداکثر توان ۱۵۵.۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر را از طریق یک گیربگس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو تحویل دهد.

امکانات ایمنی

کابین چانگان CS35 پلاس تیپ 3
کابین چانگان CS35 پلاس تیپ ۳

از امکانات ایمنی در نظر گرفته‌شده برای تیپ ۳ می توان به کنترل کشش و کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، ترمز کمکی (BA)، شیب سنج (HAC و DAC)، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، ایربگ راننده، سرنشین جلو، کناری و پرده ای، دوربین کناری سمت راست و دوربین عقب اشاره کرد.

امکانات رفاهی

چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ به آپشن ها و امکاناتی نظیر، آنتن کوسه ای، دماسنج هوای بیرون، آینه های جانبی جمع شونده برقی، سنسور پارک دنده عقب، کامپیوتر سفری، صندلی ایزوفیکس، دی لایت و اتولایت، کلاستر دیجیتال، سیستم نمایش فشار باد تایر (TPMS)، مولتی مدیای ۱۰ اینچی، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، کروز کنترل، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیتم تهویه مطبوع اتوماتیک و سقف پانوراما باز شونده مجهز است.

قیمت بازار چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ چقدر است؟

با بررسی آگهی های فروش این خودرو در پلتفرم های مختلف متوجه شدیم که قیمت بازار چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ به طور میانگین حدود ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون توسط صاحبانش اعلام می شود.

قیمت ثبت نامی چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ چقدر است؟

قیمت ثبت نامی این محصول وارداتی پس از تنش های به وجود آمده میان خریداران و شورای رقابت، آخرین بار توسط شورا حدود ۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون در نظر گرفته شد.

اختلاف بازار و قیمت ثبت نام چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ چقدر است؟

با یک تفریق ساده می توان متوجه شد که این خودرو در بازار حدود ۵۰۰ میلیون بیشتر از قیمت تمام شده برای خریداران آگهی می شود و صاحبانش می توانند حدود نیم میلیارد حاشیه سود داشته باشند.

۳.۴ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.