تبلیغات هیوندای برای سری N در جام جهانی 2018 روسیه

تبلیغات هیوندای برای سری N در جام جهانی 2018 روسیه
پس از تبلیغات محیطی کیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شاهد آن بودیم که در روز دوم رقابت ها، کمپانی هیوندای نیز به عنوان خودروسازی کره ای در تبلیغات دور زمین بازی ایران – مراکش و سایر بازی ها حضور دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

اما نکته جالب این است که با توجه به هزینه های بسیار بالا برای حضور تبلیغاتی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، کمپانی هیوندای کره جنوبی تنها سری N خود را تبلیغ می کند و حتی در نام بردن از این سری محصولات، به خودرو خاصی اشاره نمی کند. این خودروساز آسیایی در سال جاری میلادی نسخه جدیدی از برخی محصولات خود را با پسوند N معرفی کرده که قابلیت و ظاهر اسپرتتری در این نسخه به نسبت مدل های استاندارد دیده می شود. در حال حاضر کمپانی هیوندای، i30 را در سری N معرفی کرده که از نظر ظاهر و مشخصات فنی خودرویی اسپرت شناخته می شود. این روزها عرضه رسمی i30 N آغاز شده و حال قرار است که در ماه های آینده، هیوندای ولوستر نیز با طراحی جدید در سری N به بازار جهانی پا بگذارد.
تبلیغات هیوندای برای سری N در جام جهانی 2018 روسیه


این خودروها به پیشرانه دو لیتری توربو GDi مجهز هستند که در مدل اولیه سری N قدرتی حدود ۲۴۷ اسب بخار را تولید می کنند. اما در پکیچ کامل سری N می توان i30 و ولوستر را به خودروهایی با قدرت ۲۷۳ اسب بخار با گشتاور ۳۵۳ نیوتون متر تبدیل کرد که یک گیربکس شش سرعته دستی توان آن ها را به چرخ جلو منتقل می کنند. همچنین در کیت کامل بدنه i30 N و ولوستر N، امکان سفارش دادن این خودروها با رینگ ۱۹ اینچی نیز وجود دارد. کمپانی هیوندای بر روی سری N محصولات خود امکانات ایمنی و کنترلی پیشرفته تری را نصب می کند و تا به امروز محصولات این سری اسپرت با لانچ کنترل عرضه شده اند. جالب است بدانید که با این تغییرات، هیوندای i30 N می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۶.۱ تا ۶.۴ ثانیه ثبت کند و از طرفی به سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت برسد. هنوز اطلاعات دقیق و تست شده ای در خصوص ولوستر N وجود ندارد. اما برخی منابع غیر رسمی شتاب این خودرو را حدود ۵.۹ ثانیه اعلام می کنند و بدیهی است که ولوستر سری N هم می تواند به حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت برسد.
تبلیغات هیوندای برای سری N در جام جهانی 2018 روسیه

هیوندای در دو محصول اول سری N سعی کرده تا با رنگ آبی خاصی منحصر به فرد بودن آن ها را نشان دهد. البته که استفاده از قطعات کربنی در بدنه و کابین و از طرفی چرم و جیر مخصوص در کابین این دو خودرو تا حدی حس اسپرت i30 و ولوستر سری N کمک کرده است. همچنین برخی خبرها حاکی از آن است که هیوندای در آینده نزدیک ولوستر و i30 سری N را با گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه عرضه می کند. تا به امروز استقبال از هیوندای i30 سری N خوب گزارش شده و در برخی محتوای PR که کمپانی هیوندای در مشارکت برخی از رسانه های اروپایی تهیه کرده است، i30 N در کنار رقبایی چون فولکس واگن گلف GTi، رنو مگان RS، پژو ۳۰۸ جی تی لاین و… قرار گرفته است.
حال با توجه به تبلیغات گسترده هیوندای در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بر روی لفظ N، احتمال داده می شود که در آینده نزدیک دایره محصولات اسپرت و خاص هیوندای افزایش پیدا کند. برخی احتمال می دهند که کمپانی هیوندای خودروهایی چون سوناتا، النترا، کونا و i20 را در نسخه N نیز به بازار معرفی کند. البته که این اتفاقات احتمالا برای سال ۲۰۱۹ در این کمپانی کره ای رخ می دهد.

آلبوم تصاویر هیوندای i30 N

آلبوم تصاویر هیوندای ولوستر N


گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.