همه چیز در مورد پیش فروش، قیمت و مشخصات سیتروئن C3

ملاقات با سیتروئن C3 + ویدیو
بعد از ظهر روز گذشته، نشست دوستانه ای میان برخی رسانه ها و مدیران ارشد شرکت سایپا سیتروئن در مرکز تجاری ملل برگزار شد. سایپا سیتروئن که چند هفته ای است، سیتروئن C3 را در این مرکز تجاری به نمایش گذاشته و می خواهد تا مشتریان با آن آشنا شود، جمعی از خبرنگاران حوزه خودرو را به این محل واقع در خیابان فرشته تهران دعوت کرد. در این رویداد، مدیران ارشد ایرانی و فرانسوی سایپا سیتروئن حضور داشتند و به سوالات خبرنگاران در خصوص برنامه های این شرکت پاسخ دادند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


دکتر حسین علی مومنی معاون استاتژیک، بازاریابی و فروش شرکت سایپا سیتروئن در مورد برنامه فروش این خودرو گفت: « ما در این مدت بازخوردهای خوبی را از مشتریان ایرانی دریافت کرده ایم و می دانیم که به خاطر جذابیت ظاهری و فنی، سیتروئن C3 می تواند موفق ظاهر شود. ما در حال آماده سازی مراحل پیش فروش و ثبت نام این خودرو هستیم. در حال حاضر مراحل اداری و قانونی جهت اعلام شرایط فروش در دست انجام است و با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم، امیدواریم بتوانیم تا اواخر اردیبهشت پیش فروش C3 را اجرایی نماییم. همچنین برنامه داریم که در فاز اول پیش فروش، دو هزار دستگاه از این خودرو را در اختیار مشتریان قرار دهیم».
مومنی در مورد برخی ویژگی های C3 سایپا سیتروئن گفت: « در حال حاضر بعد از اسلوواکی، سایپا سیتروئن به عنوان دومین تولید کننده C3 در دنیا شناخته می شود. در نظر داشته باشید که این بار حضور یک خودرو به روز دنیا در خطوط تولید ایرانی با ویژگی های خاص همراه شده است. باید تاکید کنم تنها C3 سایپا سیتروئن است که به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو ۱۶۵ اسب بخار مجهز است و این اتفاق برای این است که سلیقه مشتریان ایرانی خودرو قوی را می پسندد. همچنین از نظر امکانات رفاهی و ایمنی، C3 در سطح بالایی قرار دارد و می توان آن را به مراتب فولتر از رقبای هم رده دانست. این پیشرانه با مشارکت کمپانی ب ام و توسعه پیدا کرده و بارها به عنوان یک پیشرانه برتر در خودروها معرفی شده است».
معاون استراتژیک، بازاریابی و فروش شرکت سایپا سیتروئن در مورد خدمات پس از فروش این خودرو گفت: « خدمات پس از فروش C3 و سایر محصولاتی که سایپا سیتروئن ارائه می دهد، در واحدهای نمونه سایپا اتفاق می افتد و در حال حاضر به دنبال استانداردسازی نمایندگی های برتر هستیم و می خواهیم خدماتی متفاوت و در شان مشتریان این خودروها به آن ها ارائه دهیم».

دکتر مومنی در مورد تیراژ کلی تولید سایپا سیتروئن گفت: « در سال اول برنامه داریم که ۱۰ هزار دستگاه از محصولات سیتروئن را در شرکت سایپا سیتروئن تولید کنیم. بخشی از این تولید به C3 بر می گردد و در آینده نزدیک هم محصول جدیدی را به بازار معرفی می کنیم. در سومین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب هم برنامه داریم تا با قدرت بیشتری نسبت به دوره قبل حضور پیدا کنیم و قطعا اتفاقات مهمی در غرفه سایپا سیتروئن امسال رخ می دهد ».
مدیر فرانسوی بازاریابی و فروش سایپا سیتروئن در مورد فعالیت این واحد گفت: « ما به دنبال آن هستیم که سیتروئن را تنها به عنوان یک خودروساز به مشتریان ایرانی معرفی نکنیم و در کنار آن سبک زندگی سیتروئنی را نشان دهیم. مردم می توانند با ورود به خانواده سیتروئن تغییری را زندگی خود ایجاد کنند و از طرفی با سبکی متفاوت و جذاب در زندگی روزمره خود مواجه شوند. برای همین ما از دانا ماشالله پور دعوت به همکاری کرده ایم تا او به عنوان سفیر سیتروئن در ایران شناخته شود و با به اشتراک گذاری تجربه هایمان، بتوانیم لایف استایل سیتروئن را با توجه به فرهنگ بومی مردم ایران پدید آوریم».

شنیده ها حاکی از آن است که سیتروئن C3 قیمتی حدود ۱۰۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان را در کارخانه به خود اختصاص می دهد و از اواخر شهریور سال جاری وارد بازار کشور می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان قطعی پیش فروش می توانید به آدرس saipa-citroen.ir مراجعه نمایید.
همچنین می توانید با کلیک بر روی لینک، ویدیو معرفی سیتروئن C3 توسط گروه مستند اسب بخار را مشاهده نمایید.

سیتروئن C3 در حال انجام آزمایش های فنی + کاتالوگ رسمی

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.