کربن کاری لندروور ولار توسط کمپانی منصوری

کربن کاری لندروور Velar توسط کمپانی منصوری
خودروی لندروور رنج روور Velar به دنیا آمد تا نقش شاسی بلندی بزرگ و با استایل را بین محصولات این برند انگلیسی بازی کند و جایگزینی باشد برای کسانی که Evoque برای شان کوچک به نظر می رسید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با این که Velar شیک به نظر می رسد، بعضی خریداران دوست دارند ظاهر هر خودرویی را شخصی سازی کنند و در این میان کمپانی تیونینگ ” منصوری ” آخرین تیونری است که ظاهر تازه ای برای Velar رقم زده است.
این شرکت آلمانی کلی به روز رسانی فیبر کربنی برای نمای بیرونی خودرو، پیش روی تان قرار داده است. در بخش جلویی خودرو افزونه های جدیدی برای تغییر نمای رو به رویی همراه با باله های کوچک وجود دارند که دور تا دور این شاسی بلند کشیده شده اند. جلوپنجره جدید و کاپوت با هواکش های جدید نیز از جمله این تغییرات هستند که به چهره Velar نمایی تهاجمی تر بخشیده اند. در بخش کناری، کمپانی از رکاب های براکت مانند استفاده کرده و آینه های کناری روکشی از جنس فیبر کربن دارند. در نمای پشت خودرو، منصوری از اسپویلر سقفی و دیفیوزری سبک وزن استفاده کرده است.
کربن کاری لندروور Velar توسط کمپانی منصوری


خریداران می توانند برای بهبود بخشیدن به نمای خودرو از رینگ های منصوری Spyder به قطر ۲۲ و ۲۳ اینچ استفاده کنند.
با وجود این قطر بزرگ، رینگ ها به صورت یکپارچه و فورج کاری شده تولید می شوند تا بتوانند وزن خودرو را کاهش دهند.
درون خودرو، منصوری از چند ترفند جزیی سود برده است. عناصر کاربردی شرکت مانند پدال های آلومینیومی و آنودایز شده، ورودی درها مجهز به نور خوش آمدگویی و کف پوشی زیبا که لباس خودرو در بخش داخلی را تکمیل می کند. برای تکمیل نمای داخلی، کمپانی منصوری روکشی تمام چرمی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد.

اگر خریداران Velar قدرت بیش تری را طلب کنند، کمپانی منصوری ECU به روز شده‌ و اگزوزی اسپرت و تمام استیل برای شان در نظر گرفته است که قدرتی ۴۵ اسب بخاری به خودرو اضافه می کند. برترین نسخه Velar که از کمپانی مادر به بازار عرضه می شود نسخه سوپرشارژ ۳ لیتری V6 است که ۳۸۰ اسب بخار قدرت دارد.
اگر خریداران حوصله سروکله زدن با کمپانی های تیونر برای افزایش قدرت را نداشته باشند، لندروور خودروی جدیدی به نام SVR در دست توسعه دارد که از موتوری ۵ لیتری سوپرشارژ V8 بهره مند است و ۵۷۵ اسب بخار قدرت دارد.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.