آغاز سومین نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو از ۲۳ مهر در سئول

نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو
نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو

سومین نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو و تقویت، تزیین و تجهیزات از ۲۳ مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی (سئول) آغاز خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، طی سال های اخیر، علاوه بر افزایش تنوع و رقابت، بازار خودرو شاهد تغییر ذائقه و سلیقه مشتریان و همچنین تفاوت سلیقه و خواست آنان شده است. می توان گفت، فرهنگ جدیدی ایجاد شده است که در آن افراد می توانند خودروهایشان را آن گونه که دوست دارند، بنا بر نوع استفاده و سطح سلیقه تغییر دهند و تجهیز و تقویت کنند. برای برخی فقط زیبایی خودرو مهم است، برخی دیگر به تقویت سیستم های فنی اهمیت می دهند، بخش دیگری از افراد هم هستند که آفرودباز هستند و بنابراین به تغییر، تجهیز و تقویت خاص و متناسب برای این منظور نیاز دارند. برای عده ای دیگر نیز خاص بودن خودرو مهم است.

پیش تر، تمام این خدمات به صورت نصفه و نیمه و تقریباً غیر تخصصی انجام می شد، در بسیاری از موارد کار آن گونه که باید مدنظر و طبق خواسته مشتری درنمی آمد، اما کار از کار گذشته بود و باید با آن کنار می آمد. در این شرایط، بسیاری از افرادی هم که اقدام به تیونینگ می کردند، متخصص نبودند، صرفاً با الگوبرداری ظاهری و اضافه و کم کردن برخی آپشن ها، اسم کار خود را تیونینگ می گذاشتند. بسیاری از ما قطعاً نمونه هایی از این دست خودروها را دیده ایم که به دلیل فقدان هارمونی و ساختاری هماهنگ به هیچ وجه چنگی به دل نمی زنند، چراکه صرفاً فقط چیزی از تیونینگ شنیده بودند و اصولاً به این که این مورد هم دارای مهندسی خاصی است، اعتقاد نداشتند. در بسیاری از موارد، عدم توان فنی، تخصصی و آشنا نبودن با علم و مهندسی تقویت و تجهیز و تزیین موجب آسیب های جدی و جبران ناپذیر می شد . ضمن این که، بسیاری از این خودروها به دلیل عدم مراجعه به نمایندگی های رسمی، از دریافت گارانتی و خدمات خارج می شدند. با این حال، از یک سو، نارضایتی علاقه‌مندان به این سبک و سیاق بیش تر می شد و از سوی دیگر، دریافت این نوع خدمات به یک نیاز تبدیل شده بود.

در این فضا، وضعیت بازار و نیازی که وجود داشت باعث شد بسیاری از شرکت ها و حتا خودروسازان بزرگ کشور به صورت جدی به این قضیه ورود کنند. همچنین طی این سال ها برخی شرکت ها با توجه به استفاده از تیم های مجرب و متخصص و افراد باتجربه به صورت تخصصی به ارائه این خدمات اقدام کردند. شرکت هایی که هر کدام هم‌اکنون جزء برندهای خاص و سرآمد این حوزه محسوب می شوند. در این فرآیند، برخلاف سال پیش از آن، تمام مراحل از ابتدا تا انتها علاوه بر در نظر گرفتن خواسته مشتریان و ارائه مشاوره برای هر محصول طراحی خاص خود صورت می گیرد. امری که با رضایت و استقبال مصرف کنندگان این نوع خدمات همراه شد و در عین حال، ظهور و شکل گیری تخصص در این حوزه، بر تعداد متقاضیان اضافه کرد.

اکنون این فرآیند، خدمات، تقویت، تجیهز و تزیین خودرو را به یک صنعت با سطح رقابتی بالا بدل کرده است. به همین دلیل، فعالان این حوزه با توجه به درک بازار و لزوم آشنایی هر چه بیش تر با توانمندی ها و جدیدترین دستاوردها و طرح ها، اقدام به برگزاری یک رویداد کردند. به طور طبیعی، می توان حدس زد سومین نمایشگاه خدمات خودرو، تقویت، تجهیز و تزیین خودرو به مراتب در کلاس بالاتری برگزار خواهد شد. در این سال ها، فعالان این حوزه نسبت به قبل، از تجربه و توان بیش تری برخوردار شده اند و همچنین مصرف کنندگان این خدمات با دامنه وسیع تری به این حوزه پا می گذارند. بنابراین در سومین نمایشگاهی که به این منظور برگزار خواهد شد، باید شاهد معرفی جدیدترین های این عرصه باشیم.

براساس شنیده ها، در این رویداد، خودروسازان بزرگی مانند گروه بهمن، مدیران خودرو و همچنین ایران روور و اتو خسروانی و بخش دیگری از تولیدکنندگان و متخصصان این حوزه حضور خواهند داشت. بنابراین گزارش، سومین نمایشگاه بین المللی خودرو، تقویت، تجهیز و تزیین از ۲۳ تا ۲۶ مهرماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی (سئول) برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ با حضور در این رویداد، از نزدیک با جدیدترین تحولات، خدمات و دستاوردهای این صنعت زیبا آشنا شوند.

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.