گزارش تصویری از نمایشگاه تیونینگ و تزئینات خودروی تهران

نمایشگاه تیونینگ و تزئینات خودروی تهران 1400
نمایشگاه تیونینگ و تزئینات خودروی تهران ۱۴۰۰

نمایشگاه تیونینگ و تزئینات خودروی تهران از ساعت ۱۰ صبح ۶ خرداد ۱۴۰۰ شروع به کار کرد

از ساعت ۱۰ صبح امروز ، نمایشگاه تیونینگ و تزئینات خودروی تهران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و در سالن ۷ این مجموعه برگزار شد. این نمایشگاه تا ساعت ۱۸ روز ۹ خرداد ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند نسبت به بازدید از آن اقدام کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در این نمایشگاه شرکت هایی چون آپکو ، آمیکو ، ایران روور، اتوشناس و… حضور دارند و خدمات مختلف خود در زمینه تجهیز، تقویت و تزئینات خودرو را به مشتریان ارائه می دهند. یکی از جذابیت های نمایشگاه تیونینگ و تزئینات خودروی تهران برای بازدیدکنندگان، اولین برخورد نزدیک افراد با سدان جدید ایران خودرو یعنی تارا دنده ای است. شرکت آپکو نیز دو دستگاه از این سدان را با خود به نمایشگاه آورده و برخی تغییرات ظاهری و آپشنی را بر روی آن ها اعمال کرده است. همچنین نسخه های ارتقا یافته دنا پلاس توربو هم در این نمایشگاه حضور دارند و برخی غرفه خدمات تقویت پیشرانه محصولات داخلی را ارائه می دهند. حضور شرکت هایی مانند ایران روور که خدمات سفارشی سازی را خودروهای مختلف را ارائه می دهند، سبب گردیده تا هیوندای H350، تویوتا هایلوکس و… پا این نمایشگاه بگذارند.

برخی شرکت ها هم در زمینه خدمات احیای رنگ، دیتیلینگ و کاور بدنه به این نمایشگاه آمده اند و با بازدیدکنندگان گفت و گو می کنند. در بخشی از سالن ۷ نمایشگاه بین المللی تهران، چند دستگاه خودروی کلاسیک هم دیده می شوند. یکی از نکات عجیب در این نمایشگاه، پوشاندن اجباری نشان های کمپانی های خارجی است. این اتفاق به شکلی رخ داده که نشان میتسوبیشی، فولکس واگن، بنز، آلفارومئو، تویوتا و… نیز با چسب های مختلف استتار شده اند. به گفته غرفه داران حاضر در این نمایشگاه، به دستور تیم اجرایی نباید هیچ گونه نشانی از کمپانی های خارجی در این نمایشگاه باشد و حتی خودروهای کلاسیک هم باید بدون نمایش برند در محوطه حضور داشته باشند !

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: حسین دلاور / اسب بخار

۳.۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.