نسل آینده سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی Mercedes-Benz

نسل آینده سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی Mercedes-Benz
کمپانی Mercedes-Benz نسل آینده‌ی سیستم‌های سرگرمی و اطلاع رسانی خود را در نمایشگاه CES Electronics شهر Las Vegas در ژانویه معرفی خواهد کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سیستم اطلاع رسان جدید Mercedes-Benz User Experience (MBUX) نام دارد که به معنی تجربه کاربر مرسدس بنز می‌باشد و در محصولات سال آینده کمپانی استفاده خواهد شد.
سیستم جدید منحصر به مدلهای گرانقیمت کمپانی نخواهد بود، بلکه Mercedes-Benz تایید کرده که این سیستم پیشرفته در نسل چهارم از مدل پایه خودروی A-class به صورت استاندارد ارائه خواهد شد.با اینکه Mercedes-Benz از ارائه جزئیات درباره سیستم جدیدش امتناع کرده ولی عکس‌هایی از نمای داخلی A-class منتشر کرده که نشان میدهد که این سدان subcompact کنترل معمولی روی کنسول وسط را با صفحه لمسی بزرگی جایگزین کرده است.
نسل آینده سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی Mercedes-Benz
فعلاً اطلاعات از کارکرد این سیستم تاچ پد منتشر نشده اما گویا صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی نیز لمسی خواهد بود.
گرچه Mercedes-Benz فقط ارائه این سیستم بر روی نسل جدید A-class را تأیید کرده، عکس های نمای داخلی Crossover کوچک و هیدروژنی GLC F-cell نیز سیستمی مشابه این سیستم را به نمایش گذاشته که این مسأله گمانه زنی هایی مبنی بر ارائه MBUX را در مدلهای جدید GLC و حتی C-class جدید قوت می‌بخشد.

گروه مستند اسب بخار
سیاوش مرادی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.