مگان جدید در نمایشگاه خودرو گرگان

مگان جدید در نمایشگاه خودرو گرگان
شب گذشته شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، مگان جدید را به نمایشگاه خودرو گرگان آورد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

رونمایی از مگان جدید برای سومین بار در کشور رخ می دهد و هنوز جای سوال است که چرا برخی شرکت ها، محصولات جدید را در هر شهر و با دیدن هر فرصتی، رونمایی می کنند؟!
در غرفه نگین خودرو تلیسمان، کولئوس و مگان با مدل ۲۰۱۸ حضور دارند و شرایط فروش برای دو خودرو اول نیز وجود دارد. همچنین یک دستگاه داستر دو دیفرانسیل تجهیز شده نیز به نمایشگاه خودرو گرگان آمده است. علاقه مندان به خودروهای رنو می توانند پیش از خرید در ایام نمایشگاه، تست درایوی از خودروهای تلیسمان و کولئوس در گرگان داشته باشند. شرکت نگین خودرو خودروهای تست مردمی را به این شهر فرستاده تا مشتریان بتوانند از این خدمت استفاده کنند.
رنو مگان جدید قرار است که در نسخه سدان به بازار ایران عرضه شود. زمان حدودی ورود این خودرو به بازار کشور شهریور ماه سال آینده اعلام می شود. پیش از افزایش تعرفه ها و نرخ ارز، قرار بود که این خودرو با قیمتی کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان به بازار بیاید. اما حال برخی شنیده ها حاکی از آن است که مگان جدید فول آپشن با قیمتی حدود ۱۷۰ تا ۱۹۰ میلیون تومان به بازار می آید و با سدان های وارداتی چون کیا سراتو، میتسوبیشی لنسر، تویوتا پریوس و… رقابت می کند.
مگان جدید با پیشرانه ۱.۲ لیتری توربو ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۵ نیوتون متر به بازار کشور می آید. گیربکس ۷ دنده اتوماتیک دو کلاچه وظیفه دارد تا قدرت تا قدرت را به چرخ های جلو برساند. همچنین طبق تست های رسمی، مگان سدان با این پیشرانه می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ را در محدوده ۹.۷ تا ۱۰.۱ ثانیه ثبت کند. امکاناتی نظیر سقف نیمه پانارومیک، تودوزی چرم، گرمکن صندلی های جلو، سیستم صوتی و تصویری Rlink2، اتوپارک، ترمز پارک برقی، نورپردازی داخلی، دی لایت، سنسور نور، سیستم کنترل پایداری فعال، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور و… مجهز است.
شما مخاطبان اسب بخار می توانید اولین تست و بررسی از مگان جدید را در فرانسه توسط گروه مستند اسب بخار در این بخش تماشا کنید.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.