معرفی نسخه ای خاص از مرسدس بنز AMG GT چهار در کوپه

معرفی نسخه ای خاص از مرسدس بنز AMG GT چهار در کوپه
مرسدس بنز AMG GT چهار در کوپه به عنوان یکی از زیباترین محصولات جدید بنز شناخته می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ارائه نسخه های خاص در ابتدای تولید هر مدل یک رسم به حساب می آید و اینبار هم کمپانی مرسدس بنز برای AMG GT چهار در کوپه سنت شکنی نکرده و نسخه ای تحت عنوان Edition1 برای این مدل ارائه کرده است.

بدنه خودرو رنگ نوک مدادی دارد و خطوط اسپرت روی سقف ، درها و کاپوت دیده می شود.رینگ های ۲۱ اینچی با رنگ مشکی مات زیبایی خاصی به ظاهر خودرو داده است.پکیج آیرودینامیک AMG در این ماشین شامل ورودی های هوای بزرگ تر در جلو بدنه، سپر هایی با خصلت آیرودینامیک بهینه تر،دیفیوزر مخصوص و بال عقب مخصوص با قابلیت تنظیم مکانیکی می شود.


در داخل خودرو چرم با کیفیت ناپا را با دوخت زرد می بینیم و کمربندهای ایمنی زدر رنگ با این دوخت هماهنگی چشم نوازی را ایجاد کرده اند.صندلی های این خودرو قابلیت ذخیره سازی اطلاعات را دارند و به اصطلاح صندلی ها مموری دار هستند.نور پردازی داخل خودرو در درها و جلوی اتاق همانند نسخه معمولی دیده می شود و کف پایی و فرمان مخصوص AMG در داخل ماشین به چشم می خورد.

برای ادیشن وان موتوری مشابه با مرسدس بنز AMG GT 63S چهار در کوپه در نظر گرفته شده است.یعنی همام موتور ۴ لیتری و تویین توربو V8 که خروجی ۶۳۰ اسب بخاری دارد و این خودرو را در ۳.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رساند.گفتنیست نهایت سرعت این خودرو ۳۱۴ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.


مرسدس بنز AMG GT چهار در کوپه اوایل ۲۰۱۹ وارد بازار آمریکا می شود و هنوز قیمت قطعی برای این مدل بنز اعلام نشده است.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.