فاز دوم کارخانه مدیران خودرو بزودی افتتاح می شود

فاز دوم کارخانه مدیران خودرو بزودی افتتاح می شود

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

اولین نشست خبری شرکت مدیران خودرو و رسانه ها در سال ۹۷ دیروز چهارشنبه (۲۲ فروردین) در محل هتل ارم تهران برگزار شد و مدیران شرکت مدیران خودرو به پرسش‌های خبرنگاران درباره موضوعات مختلف پاسخ دادند.

آیا در سال جدید برنامه ای برای معرفی مدل های فیس لیفت و یا عرضه خودرو جدید دارید؟
شو، قائم مقام مدیرعامل مدیران خودرو در پاسخ به این سوال گفت : مدیران خودرو با توجه به نیاز هایی که در بازار وجود دارد هر ساله در زمینه به روزرسانی محصولات و عرضه محصولات جدید فعالیت میکند. امسال هم در حوزه به روز رسانی محصولات طی چند روز آینده شاهد ارائه تیگو ۵ جدید خواهیم بود که عمده تغییرات آن در طراحی داخلی و آپشن های خودرو است.همچنین یک سدان ( آریزو ۶ ) و یک اس یو وی را که دو محصول کاملا جدید هستن در نیمه دوم سال معرفی میکنیم

اواخر سال ۹۶ و البته طی هفته های اخیر شاهد رفتار قیمتی نا متعارف ارز در بازار ایران هستیم .آیا با تغییر این شرایط همچنان مدیران خودرو شرایط فروش با پیش پرداختهای پایین را بعنوان برگ برنده اصلی خود ، ادامه خواهد داد؟
مدیران خودرو همواره تمام تلاش خود رو را انجام میدهد که در مواقعی که نوسانات ناگهانی ایجاد می شود سریع عکس العمل نشان ندهد و با بررسی های تخصصی تصمیم گیری کند. همانگونه که اطلاع دارید بسیاری از وارد کنندگان و خودرو سازان فروش خودرو را متوقف کردن ولی ما هچنان به فروش بدون افزایش قیمت ادامه دادیم.

مشتریان شما همچنان در خصوص سطح خدمات پس از فروش نارضایتی هایی را عنوان می کنند ، آیا برنامه جدی تری را نسبت به سال های گذشته برای حل این معضل دارید؟
قادری مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو : قطعا برنامه داریم، نگاهی که ما به خدمات پس از فروش داریم بسیار ویژه است و با جلسات منظم در این بخش سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان هستیم. در بخش قطعات که یکی از حوزه های تعیین کننده است توانستیم تعمیر قطعات را از ۸۲% به ۹۲% برسانیم، امسال هم در تلاش هستیم این عدد را به ۹۵% برسانیم و همین امر است که ما را از سایر خودروسازان متمایز میکند.
وی ادامه داد: اکثر قطعاتی که در بازار موجود است علاوه بر قیمت بالایی که دارد اکثراً تقلبی هستن، ما در سال گذشته ۲۰ فروشگاه قطعات خودرو داشتیم،امسال در تلاش هستیم تا این تعداد را به عدد ۵۰ برسانیم تا مشتریان بتوانند قطعات اصلی را با قیمت واقعی و مناسب تهیه کنند.
مدیرخدمات پس از فروش مدیران خودرو با بیان اینکه مدت زمان رسیدگی به شکایات را بسیار کوتاه کردیم افزود با تلاشی که انجام شد زمان رسیدگی به شکایات از ۲۰ روز به ۷ روز کاهش پیدا کرد و در حال حاضر به سرعت به شکایات مشتریان رسیدگی می شود
قادری یکی از چالش های شرکت را در بحث نوبت دهی و مراجعه حضوری مشتریان عنوان کرد و گفت : برای حل این مشکل برای اولین بار در سال گذشته نوبت دهی اینترنتی را آغاز کردیم و در تلاش هستیم تا در سال جدید نوبت دهی اینترنتی و تلفنی را گسترش بدهیم. همچنین برای اولین بار سیستم پیامکی را برای تعمیرات خودرو فعال کردیم به این صورت که زمانی که خودرو تعمیر شد بلافاصله به وسیله پیامک مشتری را از قیمت فاکتور مطلع میکنیم و شرکت و مشتریان دیگر نگران فاکتورهای غیر رسمی و غیر واقعی نیستن.

فاز دوم کارخانه مدیران خودرو بزودی افتتاح می شود

سال ۹۷ توسط رهبر ایران بعنوان ” سال حمایت از تولید داخلی ” معرفی شده است ، با توجه به دید مردم ایران در خصوص محصولات چینی ، مدیران خودرو چه برنامه ای برای همسو سازی خود با اجرایی کردن این هدف گذاری دارد و تا کنون تا چه میزان موفق به اشتغال زایی شده است ؟
حسین شریعت عضوء هیئت مدیره مدیران خودرو در پاسخ به این سوال گفت : باعث افتخار است که اعلام کنم به زودی فاز دوم کارخانه مدیران خودرو که ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو را دارامی باشد به بهربرداری خواهد رسید و ظرفیت کلی تولید ما با افتتاح این کارخانه به ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو افزایش پیدا خواهد کرد. وی در خصوص میزان اشتغال توسط مدیران خودرو بیان کرد در حال حاضر حدود ۴ هزار نفر به صورت مستقیم و حدود ۱۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم در مجموعه مدیران خودرو مشغول به کار هستند.
حسین شریعت همچنین در خصوص داخلی سازی محصولات مدیران خودرو اظهار کرد : برنامه ای منظم را از سال ها قبل آغاز کردیم و در این زمینه بسیار جدی هستیم، در حال حاضر ۳۰% داخلی سازی داریم که امیدواریم تا پایان سال ۹۷ بتوانیم از مرز ۳۰% عبور کنیم

پرفروش ترین محصول شما در برند ام وی ام و چری کدام خودرو است ؟
اکبری مدیر فروش مدیران خودرو : در برند ام وی ام خودروی X22 که از ابتدای سال گذشته وارد بازار شد با توجه به ویژگی ها و رده قیمتی مناسبی که داشت نسبت به محصولات دیگر فروش بیشتری داشت و همچنین در میان خودروهای چری هم تیگو ۵ پرفروش ترین محصول مدیران خودرو بوده است


گفتنیست در ابتدای این نشست خبری مدیران خودرو سومین مرحله قرعه کشی “هیجان جام جهانی با مدیران خودرو ” را برگزار کرد و ۳ برنده دیگر برای سفر به روسیه مشخص شدند. شرکت مدیران خودرو از ۲۲ آذر ماه سال ۹۶ کمپینی را برای مشتریانی که MVM 315 خریداری کرده بودند تربیت داد تا ۹ نفر از خریداران خوش شانس MVM 315 را به روسیه بفرستد تا از دیدن بازی های جام جهانی لذت ببرند. دیروز با قرعه کشی مرحله سوم پرونده این کمپین بسته شد و ۹ مسافر سفر به روسیه انتخاب شدند . در مراسم قرعه کشی روز گذشته آقایان مصطفی دامغانی و مصطفی علیزاده و خانم لیلی دوستی برندگان خوش شانس سفر به روسیه بودند.

سامان امانی
گروه مستند اسب بخار
عکس ها : عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.