حمایت شریعتمداری از اتاق تهران برای راه‌اندازی قطب سوم خودروسازی

حمایت شریعتمداری از اتاق تهران برای راه‌اندازی قطب سوم خودروسازی
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در بخش خودروسازی تنها ایران‌ خودرو و سایپا خلق نشده‌اند و از آسمان نیامده‌اند و اتاق می‌تواند سومین خودروسازی کشور باشد که بنده از آن حمایت می‌کنم.
به گزارش تسنیم،محمد شریعتمداری امروز در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از روند خصوصی‌سازی در کشورمان اظهار کرد: دولت باید برود با سایر کشورها تفاهمنامه منعقد کند اما کسی که باید سرمایه‌گذار را به کشور بیاورد بخش خصوصی است و اتاق بازرگانی باید وارد شود و ارتباط خود را با سایر اتاق‌های دیگر کشورها برقرار نماید.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

وی افزود: اتاق بازرگانی قبلا می‌گفت منابع ندارد اما اکنون وضعیت منابعش مناسب است و باید از این منابع استفاده کرده و خرج این کارها کند و توسعه فعالیت ایجاد کند و در بازارهای منطقه و دیگر بازارها حضور یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: فقط ایران‌خودرو و سایپا در عالم خلق نشده‌اند بلکه خود بخش خصوصی اتاق بازرگانی با تجمیع سرمایه‌های خود می‌تواند یک شرکت خودروسازی ایجاد کند و سومین آن باشد که بنده نیز از آن حمایت می‌کنم.

شریعتمداری تصریح کرد: من اجازه نمی‌دهم که فردی با سوء استفاده از اسم تعاونی و اسم بخش خصوصی جلو بیاید و خود همیشه رئیس باشد من آن را به هم می‌زنم و اجازه نمی‌دهم که بخش خصوصی غیر واقعی به این شکل وارد شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.