تجربه 250 کیلومتر بر ساعت با مرسدس بنز E63 S واگن + ویدیو

تجربه 250 کیلومتر بر ساعت با مرسدس بنز E63 S واگن + ویدیو
بسیار سریع است و شما از این موضوع با خبر هستید!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در واقع این خودرو از بی ام و M5 و پورشه پانامرا اسپرت توریزمو Turbo سریعتر است، پس میتوان گفت که این سریعترین خودروی واگنی ست که برای خرید موجود است. هنوز متقاعد نشده‌اید؟ پس ویدئوی زیر را مشاهده کنید. در این ویدئو دلایل دیگری برای دوست داشتن این خودرو را مشاهده خواهید کرد و قابلیتهای خودرو خواهید دید. شتاب در خط مستقیم و یرعت بالا در اتوبان‌های آلمان.
موتور این خودرو نمونه‌ای ۴.۰ لیتری و V8 است که قدرت خروجی ۶۱۲ اسب بخاری دارد.
شتاب اولیه صفر تا صد این خودرو در محدوده سوپراسپرت هاست و در ۳.۳ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر و در ۱۱.۴ ثانیه به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. برای درک بهتر این ارقام آئودی R8 spyder با موتور V10 را مثال می‌زنیم که تقریباً پا به پای این خودرو و حتی کمی کندتر خواهد بود.
تجربه 250 کیلومتر بر ساعت با مرسدس بنز E63 S واگن + ویدیو
در این ویدئو حداکثر سرعت ۲۵۵ کیلومتر بر ساعت در دنده ی شش و پس از ۱۹.۲ ثانیه ثبت شد ،البته ما می‌دونیم قابلیت‌های خودرو از این هم بیشتر است. شتاب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت خودروی در حال حرکت در ۷.۸ ثانیه ثبت شد.
حتی لحظه‌ای هم این موضوع را فراموش نکنید که این خودرو واگن است و قابلیت حمل ۵ سرنشین را دارد و از فضای باری ۱۸۱۲ لیتری بهره‌مند است. مرسدس قول ۲۲ مایل به ازاء هر گالن سوخت در بزرگراه را داده است.
اما اگر پا روی پدال گاز بگذارید به این ارقام نزدیک هم نخواهید داشت. قیمت پایه؟ ۱۰۶.۹۵۰ دلار آمریکا

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.