ام جی و آذویکو بدون حاشیه هنوز فعالیت می کنند

ام جی و آذویکو بدون حاشیه هنوز فعالیت می کنند
این روزها که برخی اخبار نادرست و شایعه ها در خصوص خروج چینی ها از بازار ایران به خاطر تحریم های آمریکا اعلام می شود، می بینیم که هنوز خودروسازانی چون آذویکو به عنوان فعالان بخش خصوصی همچنان تولید ام جی ۳۶۰ و ام جی ۳۶۰ توربو را مانند گذشته انجام می دهند و این خبرها و تحلیل ها آنچنان صحت ندارند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به تازگی تصاویری در صفحه شخصی مدیران ام جی و سایک در اینستاگرام منتشر شده که خبر از افزایش تولید ام جی ۳۶۰ در آذویکو می دهد. در حال حاضر ام جی ۳۶۰ در دو نسخه دنده ای تنفس طبیعی و نسخه توربو تولید می شود. ام جی ۳۶۰ توربو به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات آذویکو شناخته می شود که گویا این روزها استقبال خوبی از آن شده است.


طبق تصاویر منتشر شده، این روزها خودروسازی آذویکو تولید نسخه های مختلف ام جی ۳۶۰ را با ظرفیت بالا انجام می دهد. در سال ۱۳۹۵ همزمان با نمایشگاه خودرو تبریز آن دوره، خودروسازی آذویکو جمعی از خبرنگاران را به خط تولید خود در تبریز برد که در آن زمان ام جی ۳۶۰ به صورت آزمایشی تولید می شد. اما حال شاهد آن هستیم که توان تولید ام جی ۳۶۰ در نسخه های توربو و دنده ای ساده افزایش پیدا کرده و داخلی سازی این خودرو نیز ارتقا را به خود می بیند. در این تصاویر می بینیم که گویا انبار این شرکت هم در وضعیت خوبی قرار دارد و با پیگیری ها انجام شده، مشخص است که آذویکو می تواند در سال جاری تولید و تحویل خود را تا حد زیادی به صورت منظم انجام دهد. البته که چندی پیش برخی مشتریان ام جی ۳۶۰ توربو نسبت به عدم تحویل خودرو خود به بخش ارتباط با مخاطبان اسب بخار، ناراحتی خود را اعلام کردند. آن ها می گفتند که شرکت اعتصاب کامیون داران و از طرفی مشکلات تخصیص ارز به خودروسازان خصوصی را به عنوان دلایل تاخیر در تحویل اعلام می کنند. اما برخی خبرهای جدید حاکی از آن بوده که تا حد زیادی مشکلات ارزی خودروسازی آذویکو حل شده و از طرفی تحویل ۳۶۰ توربو نیز در دست انجام است. در نظر داشته باشید که طبق برنامه های این شرکت، سری اول ام جی ۳۶۰ توربو باید در خرداد ماه سال جاری به دست مشتریان می رسید و این اتفاق در اسفند ۹۶ رخ داد و پیش از موعد مقرر، این خودرو جدید در اختیار ثبت نام کنندگان قرار گرفت. در پیش فروش جدید ام جی ۳۶۰ توربو، آذویکو قیمت این خودرو را به شکل چشمگیری افزایش داد و بهای رسمی آن را برای تحویل ۱۰۰ روزه ۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد. برخی کارشناسان بازار و صنعت خودرو معتقد هستند که این افزایش قیمت باید با اضافه شدن امکاناتی نظیر دو کیسه هوای جانبی و کروزکنترل در این خودرو اتفاق می افتاد تا بتواند در پیش فروش جدید مشکل کمبود امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو تا حدی جبران کند.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید ویدیو تست و بررسی ام جی ۳۶۰ توربو در فصل سوم اسب بخار را با کلیک بر روی لینک تماشا کنید.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.