ام جی ۷ به صورت رسمی معرفی شد؛ نخستین خودرو ام جی با لوگو مشکی

ام جی 7

به تازگی، ام جی از جدیدترین سدان خود با نام ام جی ۷ رونمایی کرده است که نشان از عزم ام جی برای ارائه محصولات لوکس و های پرفورمنس دارد. در ادامه به بررسی این عضو تازه وارد و بلک لیبل از ام جی خواهیم پرداخت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بلک لیبل چیست؟

بلک لیبل (Black Label) به سری جدیدی از محصولات ام جی اطلاق می شود که از سطح لوکس گرایی و اسپرت گرایی بالاتر از سایر محصولات این خودروساز بهره می برند. برای این سری از خودروها از تریم مشکی در بدنه استفاده شده و لوگوی آن ها نیز مشکی رنگ است، ضمن این که، از نظر تجهیزات و امکانات ایمنی و رفاهی وضعیت بسیار بهتری دارند.

خصوصیات ظاهری ام جی ۷

علیرغم نسل قبلی ام جی ۷ که بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ تولید شد و چیزی بیش از فیس لیفت روور ۷۵ تولیدی در سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۵ نبود، این نسل از طرحی کاملاً مستقل و جسورانه بهره مند است؛ کاپوت کشیده و عضلانی‌، جلوپنجره بزرگ و عریض، رینگ های خاکستری ۵ پر دوبل، گلگیرهای پهن، نمای فست بک در بخش کناری مانند آئودی A7، چراغ های عقب به هم پیوسته، اسپویلر با آیرودینامیک فعال و چهار خروجی اگزوز، همه و همه مواردی هستند که نشان از بلوغ سبک طراحی ام جی و استقلال طراحی ام جی ۷ دارند.

درون کابین

درون کابین شاهد استفاده از یک نمایشگر غول آسا و یکپارچه ۳۳ اینچی هستیم که کاربری کلاستر و سیستم اطلاعات – سرگرمی خودرو را دارد. سیستم صوتی BOSE به همراه ۱۴ بلندگو نیز از دیگر نکات حائز اهمیت در کابین ام جی ۷ به شمار می آید. همچنین مشتریان می توانند تریم داخلی خودرو را از بین دو رنگ قرمز و نوعی سبز، سفارشی سازی کنند.

ابعاد بدنه

ام جی ۷(MG7) دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۸۸۴، ۱۸۸۹ و ۱۴۴۷ میلی متر بوده و فاصله محوری آن هم ۲۷۷۸ میلی متر اعلام شده است.

مشخصات فنی

برای ام جی ۷ دو پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ و ۱.۵ لیتری توربوشارژ در نظر گرفته شده است. نمونه ۲ لیتری توربو قادر به تولید بیشینه قدرت ۲۵۷ اسب بخار و گشتاور قابل توجه ۴۰۵ نیوتن متر و گیربکس آن از نوع ۹ سرعته اتوماتیک ZF است.

ام جی ۷

بیشینه قدرت و گشتاور نمونه ۱.۵ لیتری توربو هم به ترتیب ۱۸۵ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر اعلام شده است. یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه وظیفه انتقال قدرت در این مدل را برعهده دارد. احتمالاً در آینده ای نزدیک شاهد معرفی نسخه های هیبریدی از این سدان زیبا خواهیم بود.

رضا صفرآبادی فراهانی

پایگاه خبری اسب بخار

ام جی ۷ چه مشخصاتی دارد؟

برای ام جی ۷ دو پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ و ۱.۵ لیتری توربوشارژ در نظر گرفته شده است. نمونه ۲ لیتری توربو قادر به تولید بیشینه قدرت ۲۵۷ اسب بخار و گشتاور قابل توجه ۴۰۵ نیوتن متر است.

آیا ام جی ۷ نسخه هیبریدی دارد؟

احتمالاً در آینده ای نزدیک شاهد معرفی نسخه های هیبریدی از این سدان زیبا خواهیم بود.

۳.۶ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.