از سال آینده، محصولات رنو با مالتی مدیا عرضه می شود

از سال آینده، محصولات رنو با مالتی مدیا عرضه می شود
رامتین اسماعیلی، مدیر عامل شرکت رنو پارس، روز گذشته در نشست خبری از نصب مالتی مدیا بر روی محصولات رنو صحبت کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

مدیر عامل رنو پارس گفت: «ما برنامه داریم تا در سال ۹۷، تمام محصولات تولید داخل رنو در ایران، به سیستم مالتی مدیا مجهز شود تا سطح امکانات رفاهی این خودروها افزایش پیدا کند. در این مدت با کمپانی رنو به توافقاتی برای نصب این آپشن جدید رسیدیم و سامانه ای که بر روی خودروهای رنو در سال آینده نصب می شود، مورد تایید رنو بوده و تمام استانداردهای ایمنی و کیفی را دارد».
مالتی مدیا، همان سیستم پخش صوتی و تصویری است که این روزها در بازار آزاد برای بسیاری خودروها معرفی می شود. اگر به بورس سیستم های صوتی و تصویری خودرو در شهرهای مختلف مراجعه کنید، حتما مانیتور فابریک تندر۹۰ و ساندرو را پیدا می کنید که معمولا با برندهای متفرقه عرضه می شوند و گاهی در صورت نصب نامناسب، می تواند به سیستم برق خودرو صدمه جدی وارد کند. در صورت بروز خسارت هم به خودرو، شرکت های تولیدکننده طبق قوانین پاسخگو نیستند و معمولا گارانتی برق خودرو لغو می شود. اما رنو پارس برنامه دارد تا با آغاز سال ۹۷، مانیتور و متعلقات آن به صورت فابریک با استانداردهای رنو در خط تولید پارس خودرو و ایران خودرو به روی تندر۹۰، ساندرو، ساندرو استپ وی و تندر۹۰ پلاس نصب گردد.
از سال آینده، محصولات رنو با مالتی مدیا عرضه می شود
در این کنفرانس خبری، خبرنگار «اسب بخار» در ادامه این صحبت از مدیر عامل رنو پارس پرسید: «آیا مانیتورهایی که در حال حاضر به صورت فابریک بر روی پارس تندر نصب می شود و به گفته پارس خودرو، ثبت نامی های جدید با این آپشن اضافه خودرو را تحویل می گیرند، مورد تایید رنو و شرکت رنو پارس است؟»
اسماعیلی در پاسخ به این سوال گفت: «معمولا شرکای ما این آپشن و امکانات دیگر را به صورت اَفتر مارکت به مشتریان خود ارائه می دهند که در واحد خدمات پس از فروش نصب می شود. اینکه شرکت پارس خودرو مانیتور را پیش از تحویل خودرو بر روی پارس تندر نصب می کند، نه مورد تایید ما است و نه آن را رد می کنیم. زیرا این اقدام به صورت خودجوش در پارس خودرو رخ داده است و مدیران این شرکت هم از رنو و رنو پارس نظری را نخواسته اند. اما مطمئنا مالتی مدیای مورد تایید رنو و رنو پارس سال آینده به صورت رسمی بر روی محصولات تولید داخل این برند نصب می شوند».

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.