سومین همایش “سپاس” به میزبانی شرکت بی‌نی‌سی برگزار شد

سومین همایش “سپاس” به میزبانی شرکت بی‌نی‌سی و با حضور فعالان عرصه قطعات خودرو در محل هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در ابتدای این مراسم، ربات سخنگوی “آرش” به عنوان سفیر بی نی سی خوش‌آمد گوی حضار شد و طی یک سخنرانی بر افزایش حضور ربات ها در جهان و صنایع مختلف تاکید کرد.

پس از آن محمد حسین قرصی، هم بنیاگذار و عضو هیئت مدیره هلدینگ بی نی سی طی سخنرانی در ابتدای این مراسم گفت: شرکت های تولید و فروش قطعات خودرو می توانند در کنار یکدیگر به کار و گفت و گو بپردازند.

وی در ادامه به تلاش روز افزون هلدینگ بی نی سی در راستای رضایت همکاران، مشتریان و کارکنان تاکید کرد و گفت: بی نی سی همیشه تلاش داشته است که صداقت را در راس کار قرار دهد و در راستای تامین هر چه بهتر بازار، قطعات با کیفیت را به تولید برساند.

در ادامه این مراسم، از آقایان سید محمد موسوی، مدیرعامل شرکت فیروز و رضا سواری، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت کیوان مرغ پرطلا به عنوان کارآفرینان ملی تقدیر و یادواره “سپاس” به آنها اهدا شد.

مهدی قرصی، عضو هیئت مدیره و معاونت تامین گروه بازرگانی هلدینگ بی نی سی در ادامه این همایش گفت: همایش سپاس قدردان تعهد و توان تولیدکنندگان در مبارزه با دشواری های عرصه تولید است. وی افزود: همایش سپاس پس از بحران کرونا، این بار پرانرژی تر و پر تلاش تر در جهت اهداف خود حرکت می کند؛ چرا که نباید اجازه داد که ترس از شکست بزرگتر از هیجان پیروزی باشد.

مهدی قرصی ادامه داد: در همین راستا اولین فروشگاه دیجیتال لوازم یدکی و قطعات خودرو توسط بی نی سی راه اندازی شد و مسیری نرفته را طی کرد. پس از آن از آقایان محمد کاظم غفاری، علی چگنی، سیامک مقتدری، جعفر نصیری به عنوان برگزیدگان حوزه تولید و صنعت تقدیر شد.

در ادامه این همایش محمدناصر معتمدی، مشاور عالی مدیر عامل و معاونت فروش و بازاریابی بی نی سی گفت: چه دوست داشته باشیم و یا خیر، هر لحظه بر حضور ربات ها بر جوامع انسانی افزوده می شود.
وی افزود: در ابتدا انسان نقش برنامه ریزی و اجرا را به صورت کلی در دست داشت و پس از آن ربات ها رفته رفته وارد حوزه اجرای امور برنامه ریزی شدند و در آینده وارد مرحله ای خواهیم شد که ربات ها شروع به آموزش می کنند و در آینده نیز ربات ها امور برنامه ریزی و اجرا را به عهده خواهند داشت و انسان ها بیشتر نقش ناظر خواهند داشت.

معتمدی با اشاره به این که پیشرفت ربات ها جوامع پیشرفته را بیش از پیش از جوامع غیر مدرن فاصله خواهد داد، گفت: این فرآیند را می توان به فرصتی برای پیشرفته شدن جوامع مختلف دانست.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال ۲۰۲۰ ارزش بازار رباتیک بیش از ۷۲ میلیارد دلار بوده و در سال ۲۰۲۳ به بیش از ۲۸۳ میلیارد دلار خواهد رسید که نشان از سرعت بالای بازار رباتیک دارد.

معتمدی با اشاره به این که صنعت خودرو بیشترین سهم بازار رباتیک را در اختیار دارد گفت: در صنعت خودروسازی به ازای هر ۱۰ هزار نفر ۱۲۹۸ ربات وجود دارد که نشان از استقبال صنعت خودرو از اتوماسیون رباتیک دارد.

در پایان مراسم نیز از آقایان اسدالله توکلیان، حسین جلودارزاده، یوسف حسینی راد، کریم نوروزی و سعید پرویزیان به عنوان برگزیدگان حوزه بازار و فروش تقدیر شد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.