قیمت تیپ IE ام وی ام X22 پرو اعلام شد – اسفند 1400

قیمت تیپ جدید ام وی ام X22 پرو اعلام شد - اسفند 1400
قیمت تیپ IE ام وی ام X22 پرو اعلام شد – اسفند ۱۴۰۰

شرکت مدیران خودرو در کنار عرضه ام وی ام X22 پرو اکسلنت، تیپ IE این کراس اوور شهری را معرفی کرده است. X22 پرو IE از نظر سطح امکانات رفاهی در جایگاه بهتری نسبت به نسخه اکسلنت قرار دارد و فروش آن هم آغاز شده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، شرکت مدیران خودرو قیمت ام وی ام X22 پرو IE را ۶۲۰ میلیون تومان اعلام کرده است. همچنین قیمت نسخه پایه این کراس اوور جدید (تیپ اکسلنت X22 پرو) همان عدد ۶۰۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. در طرح فروش جدید مدیران خودرو امکان خرید نقدی و اقساطی محصولات مختلف فراهم بوده و مشتریان می توانند از طریق مراجعه به نمایندگی ها نسبت به خرید محصولات ام وی ام اقدام کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

امکانات X22 پرو IE

ام وی ام X22 پرو IE نسبت به نسخه اکسلنت به امکانات بیشتری مانند گرمکن صندلی های جلو، استارت دکمه ای و آینه های تاشو برقی مجهز است. در این خودرو همچنان امکاناتی فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، ترمز پارک برقی و اتوهلد، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، سانروف، دو کیسه هوا، دوربین و سنسور پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی و… وجود دارد.

مشخصات ام وی ام X22 پرو IE

ام وی ام X22 پرو IE هم به پیشرانه ۹۹۸ سی سی توربو شارژ مجهز است و جعبه دنده اتوماتیک CVT در این کراس اوور جمع و جور توان را به چرخ های جلو می رساند. این پیشرانه سه سیلندر که مهندسی AVL را دارد، ۱۰۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده CVT این خودرو جز نسل جدید سیستم های انتقال قدرت در گروه چری است و قابلیت تیپ ترونیک و تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته را دارد.

پایگاه خبری اسب بخار

۴.۲ امتیاز از ۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.