قیمت کلوت اتوماتیک مشخص شد – شهریور 1401

قیمت کلوت اتوماتیک مشخص شد - شهریور 1401

به تازگی قیمت مصوب کلوت اتوماتیک توسط نمایندگی های مکث موتور اعلام شده است و این پیکاپ دو دیفرانسیل با موعد تحویل چند ماهه و به صورت محدود به فروش می رسد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در حال حاضر قیمت مصوب مکث کلوت دنده دستی ۹۸۷ میلیون تومان است و در آخرین شرایط فروش مکث موتور، این پیکاپ مونتاژی و دو دیفرانسیل با شرایط اقساطی نیز عرضه می شد. حال شنیده ها حاکی از آن است که امکان فروش محدود نسخه اتوماتیک کلوت برای نمایندگی های این شرکت فراهم شده و قیمت مصوب یک میلیارد و ۱۸۷میلیون تومان برای این نسخه در نظر گرفته شده است. البته این قیمت برای تحویل ۹۰ تا ۱۲۰ روزه کلوت اتوماتیک است و فعلاً برخی نمایندگی های مکث موتور با تبلیغات محدود این پیکاپ را عرضه می کنند.

مدیران 777 مدیران 777

قیمت مکث کلوت دنده دستی و اتوماتیک

نام خودرو کلوت دنده دستی کلوت اتوماتیک
قیمت شهریور ۱۴۰۱ (تومان)۹۸۷.۰۰۰.۰۰۰۱.۱۸۷.۰۰۰.۰۰۰

حتماً ببینید:

ویدیوی تست و بررسی دایون Y5 در اسب بخار

بررسی اولیه مکث کلوت دنده ای

ویدیوی تست و بررسی KMC T8 در اسب بخار

ویدیوی تست و بررسی آمیکو آسنا دنده دستی در اسب بخار

مقایسه مکث کلوت دنده دستی، KMC T8 و آمیکو آسنا دنده دستی

مشخصات فنی مکث کلوت اتوماتیک

مکث کلوت اتوماتیک مانند نسخه دنده دستی به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو شارژ ۴K22 مجهز است. این پیشرانه که توسط میتسوبیشی طراحی شده و تحت لیسانس این نشان ژاپنی در چین تولید می شود، ۲۱۵ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده کلوت اتوماتیک مانند جعبه دنده دایون Y5 بوده و توسط زومکس ساخته شده است. این جعبه دنده از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT بوده و توان را بر اساس تنظیمات راننده، به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند.

امکانات کلوت اتوماتیک مکث موتور

در کلوت اتوماتیک، پنل تهویه به شکل لمسی و جدید در آمده و دقیقاً با دایون Y5 های جدید برابر است. همچنین نمایشگر لمسی خودرو هم تغییر کرده و شکلی جدید را به خود گرفته است. دو کیسه هوا، کروز کنترل، استارت دکمه ای، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تنظیم الکتریکی حالت انتقال قدرت به چرخ ها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین دنده عقب، صندلی برقی ۶ حالته راننده، حالت تیپ ترونیک و اسپرت و برفی جعبه دنده، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، کامپیوتر سفر و… از جمله امکانات مکث کلوت اتوماتیک است.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش

۳.۲ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.