فروش ویژه کلوت اتوماتیک

فروش ویژه کلوت اتوماتیک
فروش ویژه کلوت اتوماتیک

گروه خودرویی دلیلی به عنوان بزرگ ترین گروه خودرویی مولتی برند در کشور، به تازگی، شرایط فروش جدیدی را برای کلوت اتوماتیک اعلام کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

شرایط فروش ویژه

گروه خودرویی دلیلی برای تعداد محدودی کلوت اتوماتیک شرایط فروش ویژه با پیش پرداخت ۸۲۰ میلیون تومان و اقساط ۱۸ ماهه بدون سود، در نظر گرفته است. این شرایط فروش ویژه صرفا تا روز ۲۷ بهمن ماه پابرجاست و متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب گروه خودرویی دلیلی، از این شرایط بهره مند گردند. با توجه به وضعیت کنونی بازار، به نظر می رسد این شرایط، موقعیت خوبی را برای دوست داران خودرو های آفرودی اتوماتیک، فراهم کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مشخصات کلوت اتوماتیک

در مکث کلوت اتوماتیک پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۲۱۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود. این پیشرانه استاندارد یورو ۵ را دارد و مصرف سوخت ترکیبی آن ۱۲.۶ لیتر در هر صد کیلومتر است.

امکانات کلوت اتوماتیک

در کلوت اتوماتیک، پنل تهویه به شکل لمسی و جدید در آمده و دقیقاً با دایون Y5 های جدید برابر است. همچنین نمایشگر لمسی خودرو هم تغییر کرده و شکلی جدید را به خود گرفته است. دو کیسه هوا، کروز کنترل، استارت دکمه ای، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تنظیم الکتریکی حالت انتقال قدرت به چرخ ها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین دنده عقب، صندلی برقی ۶ حالته راننده، حالت تیپ ترونیک و اسپرت و برفی جعبه دنده، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، کامپیوتر سفر و… از جمله امکانات مکث کلوت اتوماتیک است.

طریقه ثبت نام

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نمایندگی های گروه خودرویی دلیلی و همچنین شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید

تلفنهای تماس
۰۳۴۳۶۳۶
خانم همدم جو ۰۹۳۷۴۶۹۸۲۸۳
اقای علیزاده ۰۹۳۷۶۸۰۸۰۸۲
خانم کدخدامنش۰۹۹۰۰۴۰۲۰۱۲

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.