کاتالوگ رسمی کیا K5، سدان وارداتی کوشا خودرو

کیا K5 کوشا خودرو
کاتالوگ کیا K5

کیا K5 یکی از بهترین محصولات وارداتی کوشا خودرو است که به تازگی کاتالوگ رسمی اش بر روی سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قرار گرفته و برای اولین بار نیز در این سامانه عرضه شده.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

اخیراً به سبد محصولات وارداتی کوشا خودرو یک سدان بزرگ جدید و آشنا برای ایرانی ها اضافه شده که با توجه به سابقه حضورش در بازار، احتمالاً با استقبال خوبی از طرف ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی رو به رو شود.

مدیران 777 مدیران 777

کیا K5 سدان جدید و جذاب وارداتی کوشا خودرو است که نسخه های قبلی اش در ایران و دنیا با نام اپتیما شناخته می شد و حالا با تغییرات رخ داده در روند نام گذاری محصولات کیا، این سدان را با نام جدید K5 می شناسند.

در ادامه متن، مشخصات و ویژگی های درج شده در کاتالوگ رسمی کیا K5 آمده تا شما بتوانید با این خودرو بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید : کیا K5 رسماً رونمایی شد + تصاویر و مشخصات

امکانات و آپشن های کیا K5

کابین کیا K5 کوشا خودرو

به طور کلی نسخه وارداتی K5 نسبت به اپتیماهای جی تی لاین و حتی مدل های ۲۰۱۶ به قبل هم کم آپشن تر است و فقط سقف ارزی تعیین شده عامل این سادگی است. در کاتالوگ رسمی K5 آمده که این سدان قرار است با آپشن ها و امکاناتی مانند آینه های جانبی برقی، سنسور نور، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، ایربگ راننده و سرنشین، ترمز پارک پدالی، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، صندلی ایزوفیکس، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب با نمایش فاصله تا مانع، کامپیوتر سفری، کروز کنترل، حالت رانندگی، تنظیم صندلی به صورت دستی، تهویه مطبوع دستی، دریچه هوای عقب، مولتی مدیای ۸ اینچی، اپل کار پلی و اندروید اتو و … به بازار ایران عرضه شود.

مشخصات فنی اپتیمای وارداتی

پیشرانه کیا K5 کوشا خودرو

نسخه قابل عرضه از اپتیمای وارداتی در بازار ایران مجهز به پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی است که حتی از سیستم تزریق مستقیم سوخت (GDI) نیز بهره مند نشده و به همین دلیل فقط می تواند ۱۵۰ اسب بخار توان و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته AT به چرخ های جلو تحویل دهد.

از دیگر مشخصات فنی مهم این خودرو می توان به فرمان کمکی برقی و سیستم تعلیق عقب چند اتصاله یا مولتی لینکش اشاره کرد که موجب می شود سواری به نسبت نرمی فراهم شود.

در مجموع راجع به کیا K5 یا همان اپتیمای وارداتی کوشا خودرو می توان گفت که از لحاظ طراحی ظاهری بسیار جذاب است اما با ورود به درون کابین و همچنین پس از فشار دادن پدال گاز می توان متوجه شد که آن چنان هم نمی تواند حیرت آور باشد و راننده و سرنشینان را به وجد بیاورد.

۳.۱ امتیاز از ۱۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.