ویدیو: تست و بررسی نیسان تینا و ماکسیما
در سومین قسمت از فصل چهارم اسب بخار، به سراغ دو خودرو ژاپنی در بازار کارکرده ها رفته ایم. نیسان ماکسیما که هنوز شهرت و محبوبیت زیادی را دارد و در آن طرف نیسان تینا ( نیسان تیانا ) که به عنوان یک سدان لوکس به صورت وارداتی و تولید داخل در سال های گذشته به بازار ایران عرضه شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

در این قسمت از مستندهای تست و بررسی خودرو اسب بخار، می خواهیم ببینیم که نسخه های مختلف نیسان ماکسیما و نیسان تینا را با چه قیمت هایی می توانیم خریداری کنیم. هر دو این خودرو به عنوان گزینه های کارکرده، در بازه های قیمتی حضور دارند که شاید رقیبان هم قیمت صفر کیلومترشان آن چنان جذاب نباشند و شاید هم در بازه قیمتی نسخه های کارکرده تینا و ماکسیما، خودروهای صفر کیلومتر زیادی برای انتخاب وجود نداشته باشد.
برای همین در بازار کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان به سراغ یک دستگاه نیسان ماکسیما اتوماتیک رفته ایم و در بازار ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان هم یک دستگاه نیسان تینا ( نیسان تیانا ) را انتخاب کرده ایم. در این برنامه شما می بینید که هر کدام چه ضعف ها و خوبی هایی دارند و آیا ارزش دارد که با چنین بودجه هایی به سراغ نسخه های کارکرده ماکسیما و تینا برویم؟
شما مخاطبان عزیز می توانید تست شتاب نیسان تینا و تست شتاب نیسان ماکسیما را در برنامه شتاب ببنید و در این قسمت با کلیک بر روی لینک، به تماشای بررسی شتاب این دو خودرو ژاپنی بنشینید.

همچنین طبق سبک فعالیت جدید اسب بخار در تست ها، نتیجه نهایی و قابل دسترس برای نفوذ صدا به کابین دو خودرو نیسان ماکسیما اتوماتیک و نیسان تینا ( نیسان تیانا ) به شرح زیر است:

نوع خودروموتور روشن درجادور موتور ۲۰۰۰تخت گازسرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت
نیسان ماکسیما اتوماتیک۴۵ دسی بل۵۲٫۷ دسی بل۸۲٫۸ دسی بل۷۳٫۳ دسی بل
نیسان تیانا۴۳٫۱ دسی بل۴۹٫۸ دسی بل۸۴٫۶ دسی بل۶۸٫۵ دسی بل

گروه مستند اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.