قیمت جدید دانگ فنگ H30 کراس در کارخانه و بازار

اولین تست و بررسی دانگ فنگ H30 کراس
گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان تولید کننده دانگ فنگ H30 کراس، به تازگی قیمت رسمی این هاچبک کراس را چند میلیون تومانی گران کرده و این اتفاق باعث شده تا بهای بازار آزاد H30 کراس نیز افزایش پیدا کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

دانگ فنگ H30 کراس که پیش از افزایش قیمت، بهای رسمی ۴۵ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان را داشت، حال قیمت ۵۰ میلیون تومان در کارخانه را برای خود انتخاب کرده است. این خودرو در بازار نیز قبل تغییر قیمت در کارخانه، با قیمتی حدود ۵۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شد. اما از روز گذشته قیمت دانگ فنگ H30 کراس با مدل ۱۳۹۷ توسط دلالان حدود ۵۳ تا ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام می شود. این اختلاف قیمت در بازار آزاد به خاطر کارتکس بودن خودرو یا پلاک شدن آن است و همچنین برخی افراد هم در زمان تحویل خودرو آپشنی چون کروزکنترل دانگ فنگ H30 را نصب کرده اند تا بتوانند در بازار آزاد خودرو خود را با ارزش افزوده بیشتری بفروشند.
در سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶، دانگ فنگ H30 کراس به عنوان یکی از محبوبترین خودروهای چینی بازار شناخته می شد و ایران خودرو تعداد قابل توجهی از این خودرو هاچبک کراس چینی را تا به امروز تولید کرده است. این خودرو به خاطر داشتن امکاناتی نظیر سانروف، مانیتور، دوربین و سنسور عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، گیربکس اتوماتیک آیسین، کامپیوتر سفر، چهار کیسه هوا، تریم داخلی دو رنگ و… توانست تا حدی از بقیه رقبا در بحث امکانات رفاهی و ایمنی تکمیلتر باشد. اما نظر ISQI این است که دانگ فنگ H30 کراس در رده خودروهای تا ۵۰ میلیون تومان تنها دو ستاره کیفی از ۵ ستاره را دارد و حتی از برخی رقبای چینی دیگر در بحث کیفیت و مونتاژ ضعیفتر است. پیشرانه این خودرو هاچبک کراس چینی به طور کامل در ایران تولید می شود و همان موتور TU5 پژو بر روی آن نصب شده است.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید ویدیو تست و بررسی دانگ فنگ H30 کراس در فصل دوم اسب بخار را با کلیک بر روی لینک تماشا کنید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.