کرمان موتور هیوندای i20 را گران کرد

کرمان موتور هیوندای i20 را گران کرد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با لغو افزایش قیمت کیا سراتو مونتاژی، کرمان موتور را می توان اولین شرکت خودروساز معرفی کرد که با افزایش قیمت خودروهای وارداتی در بازار، بهای پرفروش ترین خودرو کره ای خود را افزایش داده است.

این شرکت به تازگی هیوندای i20 را سه میلیون تومان گران کرده و بدین ترتیب قیمت تمام شده این هاچبک کره ای مونتاژ داخل به ۹۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده است.
پیش از اعمال گرانی قیمت i20 از جانب کرمان موتور، نسخه های صفر کیلومتر پلاک شده این هاچبک با بهایی در محدود ۸۹ تا ۹۲ میلیون تومان معامله می شدند. ولی با اعلام قیمت رسمی جدید، بسیاری از فروشندگان و دلالان، قیمت هیوندای i20 را از ظهر دیروز تا ۹۷ میلیون تومان هم اعلام می کنند. این افزایش قیمت در حالی صورت گرفته است که آپشن خاصی به خودرو اضافه نشده و تنها به خاطر نوسان بازار ارز این اتفاق افتاده است.
هیوندای i20 کرمان موتور به عنوان یکی از خودروهای با کیفیت بازار کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان شناخته می شود که ۴ ستاره کیفی را از ISQI دریافت کرده است. این خودرو به پیشرانه ۱/۴ لیتری ۱۰۲ اسب بخار مجهز است و گیربکس چهار دنده اتوماتیک قدرت آن را به چرخ های جلو می رساند.
هیوندای i20 امکاناتی نظیر کامپیوتر سفر، دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم تهویه اتوماتیک، مانیتور، GPS، سنسور و دوربین عقب و… را داراست.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.