کرمان موتور با چه خودروهایی به اتو اکسپو تهران آمده است؟

کرمان موتور اتو اکسپو
کرمان موتور اتو اکسپو

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران، با نام تجاری اتو اکسپو تهران، از امروز ۱۰ بهمن ماه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. در این محتوا قصد داریم به معرفی غرفه شرکت کرمان موتور در این نمایشگاه بپردازیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

نمایشگاه خودرو تهران امروز ۱۰ بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کرد و تا ۱۵ بهمن ماه پذیرای علاقه‌مندان و فعالان حوزه خودرو خواهد بود. در این رویداد بزرگ خودرویی، تعداد بسیار زیادی از خودروسازان بخش دولتی و خصوصی، آخرین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش گذاشته اند و ما در این محتوا به سراغ معرفی غرفه شرکت کرمان موتور و خودروهای حاضر در این غرفه آمده ایم.

گزارش ویدیویی غرفه کرمان موتور

غرفه شرکت کرمان موتور

کرمان موتور در این رویداد با غرفه ای بسیار بزرگ و دیزاینی خاص برای غرفه، در سالن A5 پذیرای بازدیدکنندگان است. این خودروساز برای نخستین بار در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از کی ام سی ایگل در دو نسخه برقی و بنزینی رونمایی کرده است. ایگل در اصل، فیس لیفتی از جک J4 به حساب می آید. دیگر خودرویی که کرمانی ها برای نخستین بار در این نمایشگاه رونمایی کرده اند، کی ام سی T9 است، پیکاپی اتومات با پیشرانه توربوشارژ و گشتاور ۳۹۰ نیوتن متری.

همچنین، کرمانی ها در بخش خودروهای برقی نیز دو خودروی جک E50A و کی ام سی JS6 پلاگین را با خود به همراه آورده اند.

شرکت KTL نیز در بخشی از این غرفه به نمایش هیوندای های وارداتی پرداخته است. سه خودروی النترا، کرتا و اکسنت، خودروهایی هستند که در این بخش از غرفه به نمایش درآمده اند.

از دیگر خودروهای موجود در غرفه کرمانی ها هم می توان به کی ام سی T8 با تیون آفرودی موسوم به مانستر، کی ام سی J7 و کی ام سی X5 اشاره کرد.

همچنین، خودروسازان بم تک‌محصول خود را با نام بک X3 پرو، در این غرفه با رنگی جذاب و متفاوت، به نمایش درآورده است.

۴.۲ امتیاز از ۱۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.