محبوب ترین کراس اوور کرمان موتور در مسیر تکامل

کراس اوور محبوب کرمان موتور
کراس اوور محبوب کرمان موتور

جک S5، یکی از پرفروش ترین محصولات کرمان موتور در سال های اخیر بوده که حالا به روزتر و زیباتر شده تا بتواند همچنان محبوب باقی بماند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بی تردید جک S5 را می توان مهم ترین و محبوب ترین محصول کرمان موتور در طی سالیان گذشته دانست که از سال ۹۳ و در تیپ ۲ لیتری توربو دنده ای وارد بازار ایران شد و سپس با تجهیز به گیربکس اتوماتیک و در ادامه با تجربه یک فیس لیفت جزئی و نصب پیشرانه T-GDI به مسیر موفقیت آمیز خود ادامه داد و اکنون نسخه ی کاملا جدیدی از این خودرو تحت عنوان KMC X5 در آستانه ورود به بازار است.

تغییرات جذاب در بخش کابین و امکانات

اگرچه ظاهر کی ام سی X5 خصوصا در نمای جلو و عقب دستخوش تغییرات گسترده ای شده و اکنون از المان ها و بنچ مارک های روز بهره مند است، اما آنچه شما را شگفت زده خواهد کرد، بخش داخلی این خودرو و تغییرات چشمگیر آن است. طراحی داشبورد و اتمسفر کابین به کلی تغییر کرده و همه چیز به روز رسانی شده است. پشت غربیلک فرمان، یک کلاستر تمام دیجیتال را شاهد هستیم که تمام اطلاعات مورد نیاز حین رانندگی را برایتان نمایش می دهد. سیستم مالتی مدیای خودرو با ابعاد بزرگ ۱۲.۸ اینچی و قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو، حالتی شناور دارد و بلندگوهای جلو به نورپردازی در رنگهای متنوع تجهیز شده اند. اما آنچه برای مشتریان این خودرو قطعا بسیار خوشایند خواهد بود، نصب سانروف پانوراما برای X5 است. اکنون از دیدن آسمان نهایت لذت را خواهید برد.

از دیگر امکانات و تغییرات کی ام سی X5 باید به استفاده از شیفتر الکترونیکی اشاره کرد که با حالت دوار خود، سبک متفاوتی را نیز ارائه می دهد. تهویه مطبوع الکتریکی با پنل لمسی، کنسول میانی مجهز به سردکن، صندلی برقی راننده به همراه گرمکن و حافظه، ۱۰ عدد اسپیکر و یک ساب ووفر، دو خروجی برق ۵ ولت برای ردیف عقب، تریم چرمی کابین هم از دیگر امکانات X5 هستند.

به کمک تجهیزات و امکانات ایمنی جدید X5، بی تردید راندن این خودرو برایتان راحت تر و دلچسب تر قبل خواهد بود. اکنون در این کراس اوور جدید، دوربین ۳۶۰ درجه نیز در ترافیک های شهری و هنگام پارک، کمک حال شما خواهد بود. چهار عدد کیسه هوا، سیستم پایش باد تایرها، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کمکی ترمز اضطراری و هشدار چشمک زن چراغ عقب در هنگام ترمز ناگهانی نیز از دیگر امکانات ایمنی در کی ام سی X5 به شمار می آیند.

به طور کلی جک S5 را با تعداد تولید ۱۰۳۸۲۸ دستگاه، باید رکورد دار تولید در بین محصولات کرمان موتور دانست و اکنون خودروی KMC X5، میراث دار کیفیت، رضایت و محبوبیت نسل قبلی این خودرو در بین مشتریان خواهد شد.

۳.۱ امتیاز از ۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.