مجوز ورود خودروهای یاران خودرو اروند صادر شد

مجوز ورود خودروهای یاران خودرو اروند صادر شد
شرکت یاران خودرو اروند به نماینده رسمی Domy چین در ایران معرفی شده و قرار است که طی هفته های آتی پیش فروش محصولات این برند چینی را در ایران آغاز نماید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

دامای یا دومای به عنوان یک نشان خودروساز چینی شناخته می شود که فعالیت خود را به تازگی در بازار چین آغاز کرده و مشارکت زوتی در آن دیده می شود. یاران خودرو اروند در اسفند ماه سال گذشته به صورت رسمی خودروهای دومای یا همان دامای را رونمایی کرد و برنامه دارد تا در ابتدای کار X5 و X7 را به بازار کشور عرضه کند. این خودروساز چینی فعالیت خود را با ارائه کراس اوورهای مختلف آغاز کرده و در ساخت این خودروها سعی کرده تا الگویی متفاوت از سایر خودروسازان هم وطن خود را عرضه کند.
دامای X5 یک کراس اوور کوچک شهری است. این خودرو تک دیفرانسیل است به موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخار با گشتاور ۱۹۵ نیوتون متر مجهز است و از نظر امکانات رفاهی در سطح بالایی قرار دارد. گیربکس این نوع از نوع CVT است که کمپانی پانچ آن را تامین می کند. احتمال داده می شود که این کراس اوور چینی با قیمتی حدود ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان به صورت وارداتی به دست مشتریان برسد.
دامای X7 هم یک کراس اوور به نسبت بزرگ است که به موتور دو لیتری توربو ۱۷۴ اسب بخار با گشتاور ۲۴۵ نیوتون متر مجهز است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک آن توان خودرو را به چرخ های جلو می رساند و این کراس اوور دامای هم در بحث امکانات رفاهی در جایگاه خوبی قرار دارد. شنیده ها حاکی از آن است که دامای X7، قیمتی حدود ۱۷۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان را در بازار ایران به خود اختصاص می دهد. به گفته مدیران شرکت یاران خودرو اروند، فروش محصولات دامای در بازار منطقه آزاد جنوب به نسبت موفقیت آمیز شده و در سال جاری هدف گذاری خوبی را برای عرضه خودروهای این نشان چینی در ایران دارند.


کاتالوگ رسمی دامای X7

مجوز ورود خودروهای یاران خودرو اروند صادر شد

کاتالوگ رسمی دامای X5
مجوز ورود خودروهای یاران خودرو اروند صادر شد

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.