فعالیت نامشخص جیلی در ایران

فعالیت نامشخص جیلی در ایران
شرکت خودروسازان بم به عنوان نماینده رسمی جیلی در ایران شناخته می شود که طی چند ماه گذشته تولید مونتاژ رسمی جیلی GC6 را در ارگ جدید اقتصادی آغاز کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با اینکه در هشت ماه نخست سال جاری، این شرکت بیش از هزار دستگاه GC6 را مونتاژ کرده و هر ماه روند تولید این خودرو را با تیراژ رو به بالا حفظ کرده است، اما عدم وجود اطلاعات خاصی در خصوص برنامه های آتی این شرکت، باعث شده تا فعالیت جیلی در ایران از نظر بسیاری از مشتریان و کارشناسان نامشخص باشد. برخی معتقد هستند که جیلی و خودروسازان بم برنامه های خود را بدون رسانه ای کردن پیش می برند و در حال حاضر هم فروش ثابت خود را در ابتدای کار حفظ کرده اند. زیرا امکان ندارد که شرکتی فروش نداشته باشد و با این قدرت تولید ماهانه خودروهای خود را ادامه دهد.
از نگاهی دیگر عدم حضور فعال خودروسازان بم و جیلی در انظار عمومی این صورت مسئله را ایجاد کرده است که شاید، دوباره روند فعالیت جیلی در ایران رو به کم رنگ شدن می رود. خودروسازان بم به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی کرمان خودرو، در نمایشگاه بین المللی تهران و کرمان حضور پیدا نکرد و همین مسئله باعث شد تا بسیاری این تفکرات را علنی کنند. از طرفی بعد از نمایشگاه خودرو شیراز، حضور قوی و شایسته برند جیلی در نمایشگاه شهرهای دیگر دیده نشد و هنوز خبری از شوروم های مستقل خودروهای جیلی در کلان شهرها نیست.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.