حضور جی ای سی امکو در هشتمین عرضه خودروهای وارداتی

هشتمین عرضه خودروهای وارداتی

طبق آخرین اطلاعیه درج شده بر روی سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مشخص شد که جی ای سی امکو نیز در این عرضه حضور دارد و اولین فروشش را تجربه می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سایت سامانه یکپارچه برخلاف گذشته که در فواصل زمانی بسیار طولانی میزبان عرضه خودروهای وارداتی می شد، اخیراً بسیار پررونق تر شده و تقریباً هر ماه در آن شاهد فروش محصولات برندهای مختلف خارجی اعم از چینی، ژاپنی و کره ای هستیم.

این بار نیز سامانه مجدداً به روز شده و علاوه بر خودروهای تکراری که در سری های پیشین نیز عرضه شده بودند، جی ای سی امکو نیز به لیست محصولات قابل عرضه اضافه شده تا متقاضیان خرید خودروهای وارداتی بتوانند این کراس اوور پرآپشن چینی را نیز در صورت تمایل جزو اولویت های خود قرار دهند.

طبق جدیدترین اطلاعیه سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی متقاضیان می توانند از شنبه ۲۳ دی تا پایان روز دو شنبه (۲۵ دی) در سایت saleauto.ir نسبت به انتخاب سه اولویت اول خود اقدام کنند. لازم به ذکر است که هشتمین عرضه سامانه برای ثبت نام کنندگانی که اسفند سال گذشته ثبت نام کرده و ۵۰۰ میلیون تومان بلوکه کرده بودند باز می باشد. به این ترتیب علاقه مندان می توانند از میان ۱۱ خودروی عرضه شده در این سری، با توجه به بودجه و نیاز خود، ۳ مورد را به ترتیب اولویت بندی کنند.

خودروهای حاضر در هشتمین سری عرضه

نام خودروشرکت وارد کنندهقیمت پایه
جی ای سی امکوراسا موتور خاورمیانه۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (علی الحساب)
جی ای سی GS3راسا موتور خاورمیانه۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ (علی الحساب)
جی ای سی امپوراسا موتور خاورمیانه۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (علی الحساب)
چانگان CS35 پلاس تیپ ۲سایپا۸۴۹,۶۲۰,۰۰۰ (قطعی)
چانگان CS35 پلاس تیپ ۳سایپا۹۰۴,۴۷۰,۰۰۰ (قطعی)
چانگان CS55 پلاسسایپا۱,۱۱۷,۷۰۰,۰۰۰ (قطعی)
جیلی آزکارافردا موتورز۱,۵۳۱,۹۰۰,۰۰۰ (قطعی)
بستیون T77بهمن موتور۱,۶۵۱,۶۰۰,۰۰۰ (قطعی)
ونوسیا D60 پلاسمکث موتور۱,۵۰۶,۲۰۰,۰۰۰ (قطعی)
ونوسیا استارمکث موتور۱,۹۴۰,۵۰۰,۰۰۰ (قطعی)
ونوسیا بیگ ویمکث موتور۱,۶۷۶,۷۰۰,۰۰۰ (قطعی)

از میان خودروهای عرضه شده، قیمت پایه قطعی تعدادی از آن ها مشخص شده و فقط سه محصول جی ای سی از راسا موتور خاورمیانه اند که با قیمت علی الحساب به فروش خواهند رسید.

به طور کلی در این سری از فروش سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی دو محصول اسپرت یعنی GS3 و امپو حاضرند که با توجه به ویژگی هایشان می توانند مورد پسند جوانان واقع شوند. از طرفی دیگر مابقی خودروهای عرضه شده نیز به نوعی خانوادگی محصوب می شوند تا ثبت نام کنندگان محصولات وارداتی بتوانند گزینه های متنوع تری برای انتخاب اولویت پیش رو داشته باشند.

۴.۲ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.